رویارویی فوتبال زنان کانادا و ژاپن برای آمادگی جهت حضور در المپیک - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورفوتبال

رویارویی فوتبال زنان کانادا و ژاپن برای آمادگی جهت حضور در المپیک

2 تیم فوتبال زنان کانادا و ژاپن در نظر دارند دیدار دوستانه‌ای برای آمادگی جهت حضور در المپیک 2020 برگزار کنند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال زنان کانادا در نظر دارد در دیداری دوستانه برای آمادگی بیشتر جهت کسب سهمیه المپیک توکیو دیداری دوستانه با ژاپن داشته باشد. این دیدار 6 اکتبر 2019 در شیزوکا برگزار می‌شود که در واقع به ژاپن هم برای آمادگی المپیک کمک خواهد کرد.

بعد از جام جهانی 2019، این نخستین بازی دوستانه تیم ملی کانادا به شمار می‌رود. این دیدار در سراسر کانادا از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد.

مانس هینر مولر سرمربی تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در این باره گفت: برای اینکه بتوانیم برای المپیک 2020 سهمیه بگیریم و در این بازی‌ها نیز نمایش خوبی داشته باشیم، این دیدار دوستانه بسیار با اهمیت است.

وی اظهار داشت: بعد از جام جهانی فوتبال، عناصری وجود دارد که ما نیاز داریم آنها را ادمه دهیم اما باید تمرکز خودمان را روی راه‌حل‌ها بگذاریم تا بتوانیم بهترین عملکرد را در المپیک 2020 داشته باشیم.

دیدار تیم‌های کانادا و ژاپن چهاردهمین تقابل دو تیم به شمار می‌رود. این دو تیم 5 می سال 1995 در توکیو برای نخستین بار با هم دیدار کردند. ژاپن 6 برتری و 3 تساوی کسب کرده، کانادا نیز 4 پیروزی را در کارنامه دارد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا