سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی بانوان: اردوی بانوان احتمالاً از آبان ماه آغاز می‌شود - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاکبدی

سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی بانوان: اردوی بانوان احتمالاً از آبان ماه آغاز می‌شود

ماهرخ دانش سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی بانوان کشورمان گفت: اولین تیم و کشوری هستیم که استارت تمرینات کبدی ساحلی را زدیم و تیم‌های کشورهای دیگر هنوز تمرینات خود را رسماً آغاز نکرده‌اند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، ماهرخ دانش در گفت‌ و گو با تسنیم، درباره زمان آغاز اردوی تیم کبدی ساحلی بانوان جهت حضور در مسابقات سانیای چین، اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی بین 10 تا 11 مرحله اردوی آمادگی در نظر داریم و اردوها احتمالاً از آبان ماه آغاز خواهند شد. نسبت به شرایط آب و هوایی و شیوع کرونا امکان تغییر درباره تعداد روزها و اردوها وجود دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که لیست بازیکنان دعوت شده به اردو چه زمانی نهایی و اعلام می‌شود، گفت: انتخاب نهایی بازیکنان با تأییدیه کمیته فنی انجام می‌شود. فعلاً اسامی 21 بازیکن را به فدراسیون و کمیته فنی داده‌ام.

سرمربی تیم کبدی ساحلی بانوان کشورمان درباره محل برگزاری اردو‌ها یادآوری کرد: رئیس فدراسیون کبدی تلاش زیادی برای پیشبرد برنامه‌ها دارد و اهمیت زیادی به مسائل مختلف می‌دهد و پیگیر است تا اگر شرایط مساعد نبود، تمرینات در قشم و کیش برگزار شود، اما اولین اردو قطعاً در تهران خواهد بود.

دانش درباره وضعیت آمادگی و تمرینات سایر کشورها گفت: اولین تیم و کشوری هستیم که استارت تمرینات کبدی ساحلی را زدیم و تیم‌های کشورهای دیگر هنوز تمرینات خود را رسماً آغاز نکردند و احتمالاً در یک ماه اخیر کار را آغاز می‌کنند.

وی در مورد اصلی‌ترین حریفان ایران در بازی‌های ساحلی سانیای چین در رشته کبدی یادآوری کرد: هند و تایلند رقبای اصلی ما در این مسابقات هستند، ولی با کره جنوبی و سریلانکا ممکن است حسابی دست و پنجه نرم کنیم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا