سرنا ویلیامز: از دیدن بازی خواهرم عصبی می‌شوم/ به رکورد فکر نمی‌کنم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتنیسورزش های راکتی

سرنا ویلیامز: از دیدن بازی خواهرم عصبی می‌شوم/ به رکورد فکر نمی‌کنم

تنیسور مطرح بانوان جهان گفت: نمی‌توانم در گرنداسلم به رکورد فکر کنم. من در این مسابقات فقط به مسابقه اول فکر می‌کنم اگر پیروز شدم به مسابقه بعدی فکر می‌کنم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، مسابقات تنیس ویمبلدون در حالی از امروز آغاز می‌شود که کُری گاف 15 ساله جوانترین تنیسور حاضر در این مسابقات است. این تنیسور پیش از این در گفت‌وگویی که داشت اعلام کرده بود سرنا ویلیامز دلیل اصلی او برای ادامه دادن ورزش تنیس است.

سرنا ویلیامز در واکنش به این موضوع با تمجید از گاف، گفت: او یک تنیسور جوان هیجان‌انگیز است. کُری ورزشکاری آرام و شگفت‌انگیز است. این لحظه بسیار خوبی برای کری و ونوس است که با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: کری دقیقا برای من یادآور ونوس است. من می‌دانم که هر دو می‌خواهند در این مسابقه برنده میدان باشند و به مرحله بعد صعود کنند. فکر می‌کنم این بازی برای هر دوی آنها بسیار مهم است.

سرنا ویلیامز خاطرنشان کرد: بازی خوبی خواهد بود اما من هر زمانی بازی خواهرم را می‌بینم عصبی می‌شوم. کُری تنیسور جوان فوق‌العاده‌ای است و بسیار سخت‌کوش. هر زمانی من تمرین می‌کنم او را می‌بینم که بیرون مشغول تمرین با پدرش است. این موضوع یادآور خاطرات تمرین من با پدرم است. من هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم فقط برای این ورزشکار خوشحالم و به او افتخار می‌کنم.

این تنیسور مشهور زنان درباره رکوردشکنی در گرنداسلم، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم در گرنداسلم به رکورد فکر کنم. من در این مسابقات فقط به مسابقه اول فکر می‌کنم اگر پیروز شدم به مسابقه بعدی فکر می‌کنم. در صورت راهیابی به فینال تلاش می‌کنم یک بار دیگر قهرمان شوم. این چیزی است که من به آن فکر می‌کنم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا