سرود قهرماني بانوان سپاهان در ليگ برتر ووشو - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکشتی و رزمیووشو

سرود قهرماني بانوان سپاهان در ليگ برتر ووشو

رقابت هاي ليگ برتر ووشوي باشگاه هاي ايران در بخش بانوان با قهرماني تيم فولادمبارکه سپاهان به اتمام رسيد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومي فدراسيون ووشو، ديدارهاي مرحله نيمه نهايي رده بندي و فينال ليگ برتر ووشوي بانوان ايران، امروز (پنجشنبه) در آکادمي ووشو برگزار شد.

ابتدا صبح امروز در مرحله نيمه نهايي، سپاهان با حساب 11 بر يک، مقابل هيات شهرستان شبستر به برتري دست يافت و سپس دانشگاه آزاداسلامي برابر کارون اروندخرمهشر با نتيجه 8 بر 4 به پيروزي رسيد.

با اين اوصاف در رقابت هاي نوبت عصر ابتدا، کارون اروندخرمشهر در ديدار رده بندي با حساب 8 بر 4 مقابل هيات شهرستان شبستر صاحب برتري شد تا سکوي سومي را از آن خود کند.

در مبارزه نهايي که يکي از جذاب ترين رقابت هاي سال هاي اخير ليگ ووشوي بانوان بود، سپاهان اصفهان به مصاف دانشگاه آزاد اسلامي رفت.

اين مبارزه تماشايي ابتدا در مجموع 2 بخش ساندا و تالو با تساوي همراه شد تا طبق قرعه کشي، کار براي تعيين قهرمان به برگزاري سه مبارزه ساندا کشيده شود.

سپاهان در نهايت عملکرد بهتري داشت و در مجموع به پيروزي 11 بر 10 رسيد تا تيم تحت هدايت «الهه منصوريان» بر سکوي نخست ايستاده و سرود قهرماني بخواند.

دانشگاه آزاد اسلامي هم نتوانست از عنوان قهرماني خود دفاع کند و نايب قهرماني شد.
کارون اروندخرمشهر به مقام سومي دست يافت و هيات شهرستان شبستر، چهارم شد.

در فصل جاري ليگ برتر ووشوي بانوان، 11 تيم حضور داشتند و در 2 گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم رفتند تا در نهايت 2 تيم برتر هر گروه به نيمه نهايي برسند.

در گروه نخست تيم هاي، فولاد مبارکه سپاهان، کارون اروند خرمشهر، مقاومت کرمانشاه، هيات ووشوي قم و هيات کردستان حضور داشتند.

در گروه دوم نيز تيم هاي دانشگاه آزاد اسلامي، هيات ووشو مشهد، هيات ووشو شبستر، هيات ووشو البرز، هيات ووشو تهران و هيات ووشو کرمانشاه رقابت کردند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا