سولماز عباسی: قهرمانی کشور یک موتور محرک برای ورزشکاران بود - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

سولماز عباسی: قهرمانی کشور یک موتور محرک برای ورزشکاران بود

مربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور مانند یک موتور محرک برای قایقرانان بود.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، سولماز عباسی مربی تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری اظهار داشت: هفت ماه تمرین بچه‌ها در خانه با ارگومتر یا انجام تمریناتِ صرفِ بدنسازی، از نظر روحی روی آنها تاثیر منفی گذاشته بود. خوشحال شدیم که پس از این وقفه طولانی به همت فدراسیون، مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد و بچه‌ها با ذوق و شوق فراوان پارو زدند.

عباسی ادامه داد: درست است که رکوردهای جالب توجهی ثبت نشد اما همان رکوردها هم به ما نشان داد که بچه‌ها در این مدت بیکار نبودند و تمرین داشتند. در حقیقت این مسابقات موتور محرکی برای قایقرانان بود تا از این پس در فضای اردو مسابقه باشند.

قایقران اسبق تیم ملی در رشته روئینگ به وضعیت اردوهای تیم ملی اشاره کرد و گفت: فدراسیون جهانی برای اردیبهشت ماه سال آینده برنامه مسابقات جهانی و کسب سهمیه را داده است. با این حساب باید زودتر اردوهای تیم ملی را برگزار کنیم. در حال حاضر مشکل خوابگاه داریم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردوها که امیدوارم فدراسیون در این موضوع هم زودتر ورود کند و شرایط را برای برگزاری اردوهای ملی مهیا کند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا