سیمونا هالپ گزینه رومانی برای پرچمداری المپیک توکیو - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتنیسورزش های راکتی

سیمونا هالپ گزینه رومانی برای پرچمداری المپیک توکیو

رئیس کمیته المپیک و ورزش رومانی اعلام کرد سیمونا هالپ تنیسور مطرح بانوان جهان برای پرچمداری این کشور در بازی‌های المپیک توکیو پیشنهاد شده است.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، میهای کووالیو رئیس کمیته المپیک و ورزش رومانی امروز اعلام کرد سیمونا هالپ تنیسور سابق شماره یک جهان برای پرچمداری این کشور در بازی‌های المپیک 2020 توکیو پیشنهاد شده اما تصمیم نهایی در هیات اجرایی گرفته خواهد شد.

وی در این باره اظهار داشت: سیمونا هالپ یکی از چهره‌های شاخص ورزش رومانی است. دستورالعملی وجود دارد که این بار نیز مانند بازی‌های قبلی المپیک دنبال خواهد شد. سیمونا هالپ به عنوان پرچمدار به هیات اجرایی پیشنهاد می‌شود و البته هیات اجرایی نیز قصد دارد این پیشنهاد را تایید کند.

رئیس کمیته المپیک و ورزش رومانی همچنین درباره وضعیت روئینگ این کشور، گفت: در صورت کسب سهمیه در قایق 8 نفره مردان و زنان، این رشته می‌تواند با حداکثر ورزشکار در المپیک شرکت کند. ما درباره زمان باقی‌‌مانده به مسابقات واقعا عصبی هستیم چرا که استراتژی فدراسیون را درباره نتایج مسابقات می‌دانیم. آنها در قایق 8 نفره برای کسب سهمیه متمرکز نیستند و من اعتقاد دارم این قایق‌ها به اندازه کافی برای کسب سهمیه قدرت دارند. تا الان 7 قایق سهمیه گرفته‌اند و در صورت اضافه شدن 2 قایق، روئینگ رومانی بزرگترین کاروان را در المپیک توکیو خواهد داشت.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا