شاراپووا می‌خواهد در المپیک توکیو شرکت کند و مدال طلا بگیرد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتنیسورزش های راکتی

شاراپووا می‌خواهد در المپیک توکیو شرکت کند و مدال طلا بگیرد

رئیس فدراسیون تنیس روسیه اعلام کرد بانوی تنیسور مطرح این کشور در نظر دارد در المپیک 2020 توکیو شرکت کند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، طبق اعلام رئیس فدراسیون تنیس روسیه، ماریا شاراپووا تنیسور مطرح روسی جهان در نظر دارد در المپیک توکیو شرکت کرده و به مدال طلا برسد. شاراپووا در حال حاضر آسیب‌دیده است و آخرین مسابقه‌ای که وی در آن شرکت داشت مربوط به تور سن‌پترزبورگ است که فوریه برگزار شد. این تنیسور مطرح روسی از سال 2015 در فدکاپ شرکت نداشته است.

شاراپووا در لیست تیم ملی این کشور برای مسابقات فدکاپ حضور ندارد.

شمیل تارپیشوف رئیس فدراسیون تنیس روسیه در این باره گفت: اگر ما شاراپووا را در لیست قرار ندادیم به معنای این نیست که او به المپیک نخواهد رفت. ما به دلیل آسیب‌دیدگی این ورزشکار را در اختیار نداریم.

شاراپووا در المپیک ریو هم به دلیل محرومیت 15 ماهه به خاطر دوپینگ حضور نداشت.

رئیس فدراسیون تنیس در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: شاراپووا می‌خواهد در المپیک توکیو شرکت کند و مدال طلا بگیرد. ما بارها در این باره صحبت کرده‌ایم. همه چیز قابل تغییر است مگر اینکه وی بخواهد به دلیل آسیب‌دیدگی از دنیای قهرمانی خداحافظی کند اما من امیدوارم این اتفاق برای وی رخ ندهد.

شاراپووا در طول دوران ورزشی‌اش یک بار در المپیک شرکت کرده که مربوط به بازی‌های 2012 لندن است. این ورزشکار در این بازی‌ها با شکست مقابل سرنا ویلیامز در فینال به مدال نقره رسید.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا