شهلا بهروزی قایقران تیم ملی پاراکانو: مدال نقره ام با طلا برابری می کند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

شهلا بهروزی قایقران تیم ملی پاراکانو: مدال نقره ام با طلا برابری می کند

ورزشکار تیم ملی پاراکانو کشورمان با اشاره به شرایط آمادگی اش نسب به سال گذشته گفت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتم و ورزشکار ازبکستان که رقیب اصلی ام است، به سختی توانست به مدال طلا دست پیدا کند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از فدراسیون قایقرانی ، شهلا بهروزی راد بانوی ملی پوش پاراکانو کشورمان گفت: اردو های بسیار خوبی در دریاچه آزادی برگزار شد و تمرینات را زیر نظر مسعود مهدوی نیا پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: شرایط آمادگی بهتری نسبت به سال گذشته کسب کردم و آماده رقابت با حریفانی شدم که سال های گذشته شرایط آمادگی مناسب تری نسبت به من داشتند. نمایندگان کشور های ژاپن، قزاقستان و ازبکستان سخت ترین رقبای من بودند و امسال در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان موفق شدم بر ژاپن و قزاقستان قلبه کنم و بعد از رقابت بسیار نزدیک با حریف ازبکستان ام به مدال نقره رضایت دادم.

بانوی ملی پوش پوش پاراکانو کشورمان ادامه داد: ورزشکار ازبکستان در سالهای گذشته موفق به کسب مدال قهرمانی جهان شده و اصلی ترین رقیب من در مسابقات آسیایی برای کسب سهمیه پارا المپیک است و همه تلاشم را برای قهرمانی آسیا و کسب سهمیه پارا المپیک می کنم. همچنین در رشته کانوکانادایی هم به مصاف رقبا رفتم و موفق شدم بر سکوی قهرمانی آسیا بایستم.

نماینده بانوان کشورمان در خصوص انگیزه اش برای تحمل شرایط سخت و کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: علاقه بسیار زیادی به قایقرانی دارم، این علاقه باعث شده همه سختی های تمرین برایم راحت شود و به همه بگویم که معلولیت محدویت نیست.

بهروزی در پایان بیان کرد: از آقای مهدوی نیا برای زحمات بسیار زیادی که برای ما کشیدن سپاس گزارم و همچنین از مسئولان فدراسیون هم تشکر می کنم. به همه بانوان و معلولین عزیز هم به عنوان یک دوست و هم نوع می گویم هیچ زمانی خود را دست کم نگیرید و برای انتخاب هایتان تلاش کنید.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا