شکسته شدن ۱۲ رکورد در مسابقات دو و میدانی نوجوانان و جوانان دختر - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هادو و میدانی

شکسته شدن ۱۲ رکورد در مسابقات دو و میدانی نوجوانان و جوانان دختر

مرحله دوم‌ و پایانی سومین دوره رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان و جوانان دختر قهرمانی باشگاه‌های کشور، ۱۲ رکورد ملی و باشگاهی شکسته شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از فدراسیون دو و میدانی، در پایان مرحله دوم‌ و پایانی سومین دوره رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان و جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش دختران، تیم چادر ملو در مجموع دو مرحله عنوان نخست را کسب کرد و چهار رکورد ملی و هشت رکورد باشگاهی نیز شکسته شد.

در پایان این مسابقات تیم چادر ملو اردکان با کسب 593 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های پلیمر خلیج فارس با 462 و گل گهر سیرجان با 377 امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های دون و سوم قرار گرفتند.

همچنین در پایان مرحله دوم نازنین فاطمه عیدیان با ثبت زمان 1:01.65 دقیقه رکورد ملی و باشگاهی دوی 400 متر رده سنی جوانان را ارتقا داد و تیم 4 در 400 متر چادر ملو با ترکیب (ثمین جعفرزاده، پریسا امینی، مینا ناصری، زهرا افشاریان) با ثبت زمان 4:04.26 دقیقه رکورد ملی و باشگاهی این ماده را بهبود بخشید.

زهرا نجفی با ثبت حد نصاب 41.50 متر رکورد ملی و باشگاهی ماده پرتاب نیزه جونان کشور را شکست و فاطمه محیطی‌زاده نیز با کسب امتیاز 4919 امتیاز رکورد ملی و باشگاهی ماده هفتگانه را ارتقا داد و رکورد دار شد.

در رقابت ماده 1500 متر حدیثه رئوف رکورد باشگاهی این ماده را با ثبت زمان 4:47.09 دقیقه شکست و زهرا افشاریان نیز با ثبت حد نصاب 19:16.10 دقیقه رکورد باشگاهی ماده 5 هزار متر را بهبود بخشید. همچنین فاطمه محیطی‌زاده همچنین با عبور از مانع 1.68 متر رکورد باشگاهی ماده پرش ارتفاع جوانان کشور را به نام خود کرد و در پرتاب چکش زهرا عرب رستمی با پرتابی به مسافت 55.87 متر توانست رکورد باشگاهی این ماده را شکسته و به نام خود به ثبت برساند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا