صادقیان در تفنگ بادی چهارم شد/ رقابت 3 تیرانداز ایران در روز دوم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاتیراندازی

صادقیان در تفنگ بادی چهارم شد/ رقابت 3 تیرانداز ایران در روز دوم

ملی‌پوش تفنگ ایران با قرار گرفتن در جایگاه چهارم جهان به کار خود پایان داد و در مرحله مقدماتی دومین سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کرد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، فینال تفنگ بادی بانوان در حالی برگزار شد که آرمینا صادقیان با راهیابی به فینال با قرار گرفتن در جایگاه چهارم جهان به کار خود پایان داد.

این بانوی ملی پوش کشورمان در مرحله مقدماتی با 628.3 امتیاز به عنوان نفر هشتم راهی فینال شد و با توجه به در نظر گرفتن نتیجه فینال موفق به کسب دومین سهمیه المپیک 2020 توکیو شد.

پیش از این نجمه خدمتی در رقابت های جام جهانی چین موفق به کسب نخستین سهمیه المپیک 2020 توکیو شده بود.

پایان کار ملی پوشان در رشته تفنگ سه وضعیت آقایان

در ادامه رقابتهای جام جهانی تیراندازی برزیل، 2 ملی پوش کشورمان از راه یابی به مرحله رده بندی بازماندند.

در جریان برگزاری رقابتهای جام جهانی تیراندازی برزیل 2 نماینده کشورمان در دو گروه پا به جوخه آتش گذاشتند که در نهایت پوریا نوروزیان با1157.52 در گروه اول سی و سوم شد و مهیار صداقت با 1158.50 امتیاز در گروه دوم در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت و هر دو از راه یابی به مرحله رده بندی بازماندند.

رقابت 3 تیرانداز ایران در روز دوم 

در ادامه رقابتهای جام جهانی تیراندازی برزیل و کسب سهمیه المپیک، ملی پوشان کشورمان در رشته تپانچه 25 متر بانوان مرحله سرعت متشکل از گلنوش سبقت الهی و هانیه رستمیان به مصاف حریفان جهانی خود خواهند رفت.

همچنین در رشته تپانچه بادی آقایان نیز تنها نمایندکشورمان سجاد پور حسینی پا به جوخه آتش می گذارد.

مسابقات جام جهانی و کسب سهمیه المپیک با حضور543 ورزشکار از 72 کشور جهان از 5 تا 12 شهریورماه در شهر ریو – برزیل در حال برگزاری است.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا