صبا رحمتی: مدال طلا بازیهای آسیایی خستگی همه سختی ها را جبران کرد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

صبا رحمتی: مدال طلا بازیهای آسیایی خستگی همه سختی ها را جبران کرد

بانوی ملی پوش کشورمان گفت: سختی های بسیاری تحمل کردیم تا به مدال طلا رسیدیم و امیدوارم سال های آینده هم بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از فدراسیون قایقرانی، صبا رحمتی گفت: سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا نایب قهرمان شدیم و تیم چین تایپه قهرمان شد. امسال در بازیهای آسیایی که برای اولین بار رشته کانوپولو در آن حضور داشت با هدف و انگیزه جبران نتیجه سال گذشته و کسب عنوان قهرمانی به پالمبانگ رفتیم.

وی ادامه داد: با توجه به نتایج سال های گذشته نگرانی و استرس زیادی برای مسابقات داشتیم که همین استرس باعث تلاش و پیگیری بیشتر ما شد و با وجود شرکت نکردن در مسابقات قهرمانی جهان کانادا سعی کردیم از تجربیات این مسابقه برای شناخت حریفانمان باز نمانیم و با دیدن فیلم مسابقاتشان و ارزیابی حریفان در بازیهایی که داشتند توانستیم آشنایی خوبی از ترکیب و سبک بازی نمایندگان کشورهای آسیایی به دست آوردیم.

بانوی ملی پوش کشورمان افزود: نگرانی دیگر ما قایق ها بود که به لطف مسئولین با قایق های استاندارد به مصاف حریفان رفتیم و با تمام توان با کشورهایی که سال های گذشته ما را شکست داده بودند رقابت کردیم و توانستیم یکی پس از دیگری آنها را کنار زده و موفق به کسب عنوان قهرمانی بازیهای آسیایی شویم و قهرمان شدن در اولین دوره بازیهای آسیایی ارزش این پیروزی را چند برابر کرد.

رحمتی در پایان گفت: از همه افرادی که حامی ما بودند و در همه شرایط از تیم پشتیبانی کردند سپاس گزارم و از مسئولین برای حضور در مسابقه فینال و روحیه دادن به تیم تشکر می نمایم و امیدوارم با کسب بهترین نتیجه، حداقل پاداشی برای زحمات و سختی های بسیار تیم در نظر بگیرند چرا که ما هم به اندازه مدال آوران دیگر در بازیهای آسیایی پستی و بلندی های بسیاری برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان داشه ایم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا