صنم نظامی، نخستین ناظر فنی زن تاریخ رقابت های بسکتبال بازی های آسیایی جاکارتا - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزبسکتبالتوپ و تور

صنم نظامی، نخستین ناظر فنی زن تاریخ رقابت های بسکتبال بازی های آسیایی جاکارتا

رقابت های بسکتبال بازی های آسیایی جاکارتا از چهاردهم آگوست آغاز می شود.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ، در کل این رقابت‌ها چهار ناظر فنی حضور دارند. یکی از این چهار ناظر از ایران است، ناظری به نام صنم نظامی داور و ناظر بین المللی.

صنم نظامی که در نخستین فستیوال سبد طلایی بسکتبال ایران تندیس طلایی برترین داور زن سال را دریافت کرد، به منظور حضور در بازی‎‌های آسیایی به عنوان ناظر فنی، جمعه هفته آینده به جاکارتا پایتخت اندونزی سفر می‌کند.

نظامی در گفتگو با سایت فدراسیون بسکتبال ایران عنوان کرد : در کل رقابت‌های بسکتبال بازی های آسیایی در هر دو بخش زنان و مردان چهار ناظر فنی حضور دارند که یکی از این چهار ناظر فنی من هستم.

این ناظر بین المللی بسکتبال افزود: از چهار ناظر فنی حاضر در بازی های آسیایی در بخش بسکتبال سه نفر مرد هستند و من تنها ناظر فنی زن این رقابت‌ها به شمار می‌آیم.

نظامی گفت: این برای نخستین بار در تاریخ بازی‌های آسیایی است که یک ناظر فنی زن در رقابت ها حضور دارد.
وی یادآور شد: از طرف فیبا آسیا جهت حضور در این رقابت‌ها دعوت نامه دریافت کردم و پس از تایید فدراسیون بسکتبال ایران مجوز اعزام خود به بازی‌های آسیایی جاکارتا را گرفتم.

نظامی در ادامه گفت: رقابت‌های بسکتبال از چهاردهم آگوست و قبل از افتتاحیه بازی های آسیایی شروع می‌شود. رقابت‌های بسکتبال تا دوم سپتامبر ادامه دارد.

ناظر فنی بازی های آسیایی جاکارتا در پایان گفت: ما در ایران ناظران فنی بین‌المللی متعددی داریم که البته غیر فعال هستند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا