قرارداد جالب برای نخستین لژیونر دارت/ برند اختصاصی بانوی محجبه ایران تولید می شود - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزانجمن های ورزشیدارت

قرارداد جالب برای نخستین لژیونر دارت/ برند اختصاصی بانوی محجبه ایران تولید می شود

مژگان رحمانى بانوى طلایى دارت ایران اولین لژیونر دارت ایران شد و با یک قرارداد جالب برند اختصاصی بانوی محجبه ایران تولید می شود.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، نخستین لژیونر ورزش جذاب و هیجان دارت یک بانوی جوان است. مژگان رحمانى ایران هفته گذشته به مالزى سفر کرد تا یک قرارداد یک ساله با باشگاه دارت (DURY دورى) منعقد کند. اتفاقی که در ورزش ایران تا کنون سابقه نداشته اما سفر رحمانی به مالزی اتفاقات جالب دیگری را برای بانوی دارت باز ایران به همراه داشته است.

رحمانی در ابتدای هفته در شرکت mbsa مالزى در دیدارى با آزمى عاریف موسس و مربى باشگاه دورى و همچنین نایب رئیس فدراسیون مالزى داشت و قرارداد یک ساله خود را امضا کرد تا رسما عنوان نخستین لژیونر دارت را از آن خود کند.

رحمانی با عضویت در تیم دارت دوری، در رقابت هاى بین باشگاهى و رقابت هاى تیمى دارت که هر سالِ در مالزى دو بار در سال زیر نظر wdf، با عنوان هاى MO و SO برگزار می شود، شرکت خواهد کرد و با توجه به مفاد قرارداد منعقده، تمام هزینه هاى سفر و اسکان و پرداخت پاداش براى بازى ها خواهد بود.

نخستین لژیونر دارت ایران بلافاصله بعد از عقد قرارداد مالزی را به مقصد سنگاپور ترک کرد تا در استیج آخر رقابت هاى پى دى سى آسیا به عنوان معتبرترین رقابت دارت دنیا به عنوان بازیکن تیم دوری شرکت کند.

مژگان شنبه و یکشنبه در استیج ١١ و ١٢ پى دى سى بازى کرد و بعد از حضور در این دو رقابت رحمانی در سفر به سنگاپور قرارداد جالب و تازه ای را بست تا شرایط ویژه و جدیدی را تجربه کند. لژیونر دارت ایران قرارداد یکساله ای براى تامین تمام تجهیزات دارتى خود منعقد کرد تا برای نخستین بار قرارداد تامین تجهیزات دارتى از یک برند خارجى با بازیکنان ایرانى منعقد شود.

mozhgan rahmani

قرارداد دوم روز ١٠ شهریور در سنگاپور با برند cuesoul از چین بسته شد. این برند دارتى جز بهترین محصولات دارتى در آسیا محسوب می شود، بعد از رصد کردن بازى های رحمانی در استیج ١١ و ١٢ پى دى سى در سنگاپور به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت ها، به وی پیشنهاد همکارى براى یک سال را داد که تمام تجهیزات دارتى شامل شفت و فلایت و بارل، لباس، حوله دارت، کیف دارت براىوی در این یکسال تامین شود.

نکته جالب اینکه طى این یکسال این برند معتبر چینی مراحل طراحى و اجراى دارت شخصى رحمانی را انجام می دهد تا به عنوان اولین بانوى محجبه دارتى در دنیا دارت مخصوص رحمانی در بسته بندى با عکس وی آماده و راهى فروش در بازار ورزشى خواهد شد. عضویت در یک باشگاه خارجى و عضویت در یک برند دارتى براى اولین بار است که بازیکنى از ایران آن را تجربه می کند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا