قم میزبان مسابقات آزاد اسکیت رولبال بزرگسالان بانوان کشور شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاسکیتاین ورزش ها

قم میزبان مسابقات آزاد اسکیت رولبال بزرگسالان بانوان کشور شد

رئیس هیات اسکیت استان قم گفت: این استان برای نخستین بار به عنوان میزبان مسابقات دستجات آزاد اسکیت رولبال بزرگسالان کشور در بخش بانوان انتخاب شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، حمیدرضا جلیلی با بیان اینکه این مسابقات در تاریخ ۱۷ و ۱۸ مردادماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: تا کنون ۶ تیم برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به شرایط برگزاری این مسابقات ادامه داد: هر تیم حداقل ۶ تن متشکل از یک دروازه بان و پنج بازیکن و حداکثر ۱۲ تن می‌باشد ضمن اینکه مربی تیم نیز باید دارای حداقل مدرک مربیگری درجه ۳ اسکیت رول بال داشته باشد.

رئیس هیأت اسکیت استان قم افزود: بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده فدراسیون، تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در روز چهارشنبه ۱۶ مردادماه وارد قم شده و مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ مردادماه برگزار و پس از دو روز رقابت و معرفی تیم‌های برتر، تیم‌ها عصر جمعه ۱۸ مردادماه این استان را ترک می‌کنند.

جلیلی با اشاره به آغاز تحول در اسکیت استان در سال‌های اخیر گفت: این هیأت ورزشی سابقه ۱۴ سال فعالیت ورزشی را دارد که تا ۲ سال گذشته هیچگونه میزبانی از مسابقات کشوری را در پرونده نداشته است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های اسکیت قم، این استان سال گذشته موفق به اخذ میزبانی مسابقات اینلاین هاکی بخش پسران کشور و درسال جاری نیز میزبانی رولبال بزرگسالان بانوان کشور شده است که این موضوع در تاریخ ورزش اسکیت قم بی سابقه است.

وی وضعیت تیم اسکیت رولبال بانوان استان برای حضور در این رقابت‌ها را خوب دانست و گفت: با توجه به اینکه این مسابقات علاوه بر قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی است به همین دلیل امیدواریم با درخشش ورزشکاران استان که در سطح خوبی از آمادگی هستند شاهد انتخاب تعدادی از این بازیکنان به اردوی تیم ملی باشیم.

از ۴۳۰ ورزشکار بیمه شده هیأت اسکی قم بیش از نیمی از آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا