قنبری: برای دور دوم مقدماتی المپیک باید برنامه اصولی داشته باشیم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزفوتبال

قنبری: برای دور دوم مقدماتی المپیک باید برنامه اصولی داشته باشیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان: برای دور دوم مقدماتی المپیک باید برنامه اصولی داشته باشیم

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری تسنیم، زهرا قنبری درباره صعود تیم ملی فوتبال بانوان در مسابقات مقدماتی المپیک گفت: دو بازی برابر میانمار خیلی سخت بود. میانمار تیم فوق العاده خوب، آماده و با برنامه‌ای بود و شرایط متفاوتی داشت، چرا که در چند ماه گذشته بازی‌های دوستانه زیادی را انجام داده بود اما بچه‌ها غیرت گذاشتند، جنگیدند، تلاش و همت کردند تا توانستیم از این مسابقات سربلند بیرون بیاییم.

بهترین بازیکن مسابقه دوم ایران میانمار با اشاره به نداشتن زمان کافی برای برگزاری اردوهای آمادگی خاطرنشان کرد: دو اردو داشتیم که یکی متصل به اعزام بود و ما زمان کافی برای رسیدن به شرایط ایده آل نداشتیم و تمرینات آنچنانی هم نداشتیم. واقعا در مجموع در یک هفته تیم توانست کنار هم تمرین کنیم.

قنبری تصریح کرد: بازیکنان بعد از لیگ در استراحت و ریکاوری بودند اما خدا را شکر بچه‌ها با دل و جانی که گذاشتند آماده نبودن را با حمایت یکدیگر پوشش دادند و توانستیم از مسابقات سربلند بیرون بیاییم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان با تاکید بر داشتن برنامه ریزی اصولی در دور دوم مسابقات مقدماتی المپیک گفت: واقعا بچه‌ها فوق العاده بودند و غیرت گذاشتند تا توانستیم از گروه‌مان صعود کنیم. برای دور دوم هم باید برنامه ریزی اصولی شود و باید با هدف و برنامه‌ریزی و ایجاد بازی تدارکاتی و آمادگی بیشتری در دور دوم مسابقات شرکت کنیم، چون الان جزو 12 تیم برتر آسیا شدیم و در دور دوم تیم‌های خوبی خواهند آمد و ما باید خیلی با قدرت بریم.

قنبری درخصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن مسابقه اظهار داشت: خیلی خوشحالم این اتفاق افتاد. برای هر بازیکنی باعث خوشحالی است که در چنین تورنمنتی بهترین بازیکن مسابقات شود. خدا را شکر توانستم بهترین بازیکن زمین شده و برای تیمم تاثیرگذار باشم و بهترین خودم در این مسابقات باشم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا