قنبری: قبل از حضور در مسابقات مربی و محلی برای تمرین نداشتم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

قنبری: قبل از حضور در مسابقات مربی و محلی برای تمرین نداشتم

بانوی وزنه‌بردار کشورمان، گفت: قبل از اینکه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده شویم مربی و محلی برای تمرین نداشتم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، مرضیه قنبری درباره حضورش در مسابقات وزنه‌برداری بانوان آسیا، گفت: با توجه به اینکه اولین حضورم در این رقابت‌ها بود تجربه خوبی به دست آوردم، مسابقه خوبی داشتم و از عملکردم راضی بودم.

وی ادامه داد: بهترین‌های دنیا را در این جا دیدم و از آنها انگیزه گرفتم تا برای آینده بهتر آماده شوم. تنها با اینکه 4،5 ماه تنها در اردو بودیم، اما فکر می‌کنم عملکرد بچه‌ها قابل قبول بود. پیش از حضور در اردوهای تیم ملی نه مربی داشتم و نه سالن و محلی برای تمرین و در گوشه‌ای از یک سالن بدنسازی تمرین می‌کردم اما از زمانی که به اردوهای تیم ملی آمدم چیزهای زیادی یاد گرفتم.

بانوی وزنه‌بردار کشورمان، تصریح کرد: از مرادی، رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون که کمک زیادی به اعزام تیم بانوان کردند تشکر می‌کنم.

جهان‌فکریان:  با توجه به اینکه اولین حضورم را تجربه می‌کردم، راضی بودم

پریسا جهان‌فکریان نماینده دسته 87 کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری بانوان نیز در خصوص حضورش در این مسابقات، گفت: رقابت‌ها خوب بود، 82 کیلوگرم یک ضرب و 103 کیلوگرم در دو ضرب زدم البته در تمرینات وزنه‌های بهتری را در دو ضرب زده بودم، اما با توجه به اینکه اولین حضورم را تجربه می‌کردم راضی بودم.

وی تصریح کرد: از عملکردم رضایت داشتم، اما امیدوارم در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشم تا بتوانم پاسخ زحمات مربیانم را با رکوردهای بهتری بدهم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا