قهرمانی ایران الف در مسابقات وزنه‌ برداری بازی‌های نوروز - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

قهرمانی ایران الف در مسابقات وزنه‌ برداری بازی‌های نوروز

تیم ایران الف به مقام قهرمانی مسابقات وزنه‌ برداری در بازی‌های بین‌المللی نوروز رسید.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های وزنه‌ برداری نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز، امروز (دوشنبه) با حضور شش تیم خارجی از ازبکستان، روسیه، نپال، عراق، افغانستان و پاکستان و دو تیم ایران الف و ب برگزار شد که در پایان، تیم ایران الف با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

براساس این گزارش، در رقابت‌های انفرادی، آنیتا فیضی با مجموع 145 کیلوگرم در دسته 49 کیلوگرم و نماینده ازبکستان با مجموع 180 کیلوگرم در دسته 59 کیلوگرم اول شدند. در این دسته ریحانه کریمی با حدنصاب 165 کیلوگرم در جایگاه دوم قرار گرفت.

همچنین در دسته 71 کیلوگرم الهه رزاقی با مجموع 205 کیلوگرم، فاطمه کشاورز با 199 کیلوگرم و ورزشکار روسیه با 194 کیلوگرم عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در دسته 81 کیلوگرم سیده الهام حسینی با 225 کیلوگرم در مجموع، بالاتر از ورزشکاران روسیه و ازبکستان بر سکوی قهرمانی ایستاد. در دسته 81+ کیلوگرم نیز نماینده ازبکستان با 240 کیلوگرم اول شد، فاطمه یوسفی با 222 کیلوگرم در رده دوم ایستاد و زینب شیخ ارباب با 217 کیلوگرم عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا