لغو اعزام تیم تنیس نوجوانان به مسابقات مقدماتی جهانی به دلیل مشکلات مالی - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتنیسورزش های راکتی

لغو اعزام تیم تنیس نوجوانان به مسابقات مقدماتی جهانی به دلیل مشکلات مالی

مدیر تیم‌های ملی تنیس گفت: به دلیل عدم تخصیص بودجه و اعتبارات لازم تیم‌های کمتر از ۱۴ سال ایران از حضور در مسابقات مقدماتی جهانی باز ماندند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، فرشاد صفتی با بیان اینکه قرار بود تیم تنیس کمتر از 14 سال ایران در بخش دختران فردا (جمعه) و تیم پسران 5 فروردین ماه راهی مالزی شوند، گفت: این مسابقات قرار است در کوچینگ مالزی و در مرحله مقدماتی جهانی در منطقه آسیا و اقیانوسیه برگزار شود که به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم این اعزام مقدور نشد و نوجوانان تنیس ایران از سفر بازماندند.

وی ادامه داد: بعد از این رویداد، قرار بود مسابقات سطح یک تنیس آسیا به میزبانی هند و از 13 تا 26  فروردین ماه در شهر اودیشا برگزار شود که این سفر نیز به دلیل عدم تحقق وعده‌ها و حمایت‌های مالی لغو شد.

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تنیس یادآور شد: با توجه به شرایط موجود، تیم‌های ملی برای اعزام دچار مشکلات بسیاری شده‌اند. در صورت ادامه این روند شاهد تنزل در بخش‌های مختلف خواهیم بود چرا که نتایج به دست آمده در سالیان گذشته موجب شده بود فدراسیون مسیر صعودی را در پیش بگیرد اما با این روند باید شاهد تنزل تنیس ایران باشیم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا