لیگ برتر تیراندازی/ برترین های مسابقات معرفی شدند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاتیراندازی

لیگ برتر تیراندازی/ برترین های مسابقات معرفی شدند

رقابتهای لیگ برتر تیراندازی آقایان و بانوان به مناسبت پیروزی انقلاب با معرفی تیم ها و نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابتها امروز 18 بهمن ماه در هفته هشتم لیگ برتر تیراندازی بانوان که به میزبانی شهرداری قزوین پیگیری شد که در رشته تفنگ و تپانچه بادی تیم های، ساچمه بیژن و مقاومت با شکست تیم های هیات قم و شهرداری قزوین به پیروزی رسیدند. در این هفته تیم هیات خراسان رضوی در قرعه استراحت به سر می برد.

با برگزاری فینال رشته تپانچه بادی، گلنوش سبقت الهی و مریم خانساری هر دو از ساچمه بیژن اول و دوم شدند و هانیه رستمیان از مقاومت سوم شد.

در رشته تفنگ بادی نیز، نجمه خدمتی از مقاومت اول شد و مریم زابلی زاده و آرمینا صادقیان هر دو از ساچمه بیژن دوم و سوم شدند.

همزمان با این رقابتها هفته دهم لیگ برتر تیراندازی آقایان نیز به میزبانی شرکت ملی حفاری برگزار شد که در رشته تفنگ بادی، تیم‌های مقاومت، نزاجا و ساچمه بیژن در مقابل تیم‌های شهرداری اردبیل، تجهیزات زائر و سپاهان به پیروزی رسیدند.

در رشته تپانچه بادی نیز، تیم های نزاجا، ساچمه بیژن و مقاومت در برایر تیم های شهرداری اردبیل، تجهیزات زائر و سپاهان پیروز شدند. در این هفته تیم شرکت ملی حفاری در قرعه استراحت به سر می برد.

در فینال رشته تفنگ بادی، مهیار صداقت از تجهیزات زائر، حسین باقری از نزاجا و امیرسیاوش ذوالفقاریان از ساچمه بیژن به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رشته تپانچه بادی نیز، محمد رسول عفتی از مقاومت اول شد و وحید گل خندان و رضا قراگوزلو هر دو از ساچمه بیژن به ترتیب دوم و سوم شدند.

مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور اکبر محمودی مشاور عالی فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ، محسن نصراصفهانی و احمد نجفی از مربیان تیم تپانچه و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا