مارینا باعث شده با تاکتیکها و استراتژی روز دنیای اسکیت آشنا شویم - خبر ورزش زنان | وسنا
اسکیتاین ورزش هامهمتر از خبر

مارینا باعث شده با تاکتیکها و استراتژی روز دنیای اسکیت آشنا شویم

به گزارش خبر ورزش زنان : ملیحه باقری مربی تیم ملی اسکیت هاکی در زمینه چگونگی حضور ملی پوشان در رقابتهای آسیایی چین گفت : با توجه به حضور در رقابتهای جهانی  ایتالیا تجربه بسیار خوبی ملی پوشان بدست آوردند چون با بالاترین استانداردهای جهانی مواجه شدند و این رویارویی گام بزرگی بود برای حضور قوی تر آنها در رقابتهای آسیایی  چراکه باعث شده تمام بازیکنانی که در آن رقابتها حضور داشتند امروز از لحاظ اعتماد به نفس و روحیه در بالاترین سطح خود قرار بگیرند که خود باعث عملکرد خوب آنها مقابل رقبای آسیایی شان خواهد بود.

باقری همچنین در مورد حضور مارینا فاگووگا مربی فرانسوی در ترکیب کادر تیم ملی گفت : مارینا یکی از بزرگترین بازیکنان اسکیت هاکی در جهان و یکی از بهترین مربیان این رشته است ، حضور این مربی فرانسوی که از دو ماه پیش به تیم ملی دعوت گردیده باعث شده ما با بحثهای تاکتیکی و استراتژیکی روز دنیای اسکیت آشنا شویم و با آنالیزی که از  بازی بچه ها انجام داده ما توانسته ایم تیم را به حداکثر آمادگی خود برسانیم.

 

 

این داور بین الملل اسکیت هاکی افزود : ما در ترکیب تیم  تنها دو تعویضی داشته ایم یکی بازیکن و دیگری دروازه بان و با توجه به روحیه خوب بچه ها و تمریناتی که داشتیم و البته سلامتی که بچه ها دارند پیش بینی می کنیم که در این دوره از رقابتها روی سکو یک مدال خوشرنگ برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

این مربی تیم ملی در خصوص رقبا و بازیهای پیش روی تیم ملی در رقابتهای آسیایی چین گفت : این بازیها به صورت دوره ای برگزار خواهد شد و اولین بازی ما با تیم هند خواهد بود ، بعد از آن با تیم کره ، چین و در نهایت با تیم تایپه بازی خواهیم داشت .

( ملیحه باقری مربی تیم ملی و مارینا فاگوگا مربی فرانسوی ، متاسفانه بیش از هشت ماه است که این عصاها با ملیحه همراه هستند و آسیب دیدگی پای او هنوز خوب نشده است ! او به تازگی عمل جراحی را روی پایش انجام داده و در این دور مسابقات با همین عصا ها تیم را هدایت خواهد کرد ، با آرزوی بهبودی این مربی و داور بین الملل اسکیت هاکی و همچنین آرزوی موفقیت تیم ملی در رقابتهای آسیایی )

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا