مدرس بین‌المللی وزنه برداری: شوق مربیان زن ایران برای یادگیری بالاست - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

مدرس بین‌المللی وزنه برداری: شوق مربیان زن ایران برای یادگیری بالاست

مدرس چینی وزنه برداری بانوان گفت: مربیان شما بسیار مستعد بودند و سوالات زیادی برای پیشرفت داشتند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، خانم ژو مدرس کارگاه‌های متدولوژی تمرین که طی دو روز در حاشیه پنجمین دوره فجرکاپ در رشت برگزار شد و مربیان بانوی کشورمان را آموزش داد، اظهار داشت: خودم وزنه‌بردار ملی چین بوده و قهرمانی های زیادی داشتم. چندین سال مربی تیم ملی بانوان چین در مسابقات جهانی و دو المپیک بودم و چند قهرمان جهان را هم تربیت کردم. در سالهای اخیر نیز بعنوان مدرس در وزنه‌برداری بانوان چین و سایر کشورها به پرورش مربی می‌پردازم.

وی در خصوص کارگاه‌های برگزار شده، گفت: دو روز در رشت حاضر بودم و هر روز ۴ ساعت کلاس برای مربیان بانوی ایرانی داشتم. این بانوان خیلی علاقمند هستند. وزنه‌برداری بانوان در ایران تازه راه افتاده و مربیان با انگیزه بالا، موضوعات آموزشی رو دنبال می‌کنند.

ژو در مورد سطح آموزش برای وزنه‌برداری بانوان ایران، عنوان کرد: وزنه‌برداری بانوان در ایران خیلی نوپا است و برنامه طراحی تمرین را براساس این سطح تنظیم کردیم. فیلم کوتاهی از حرکات یکضرب و دوضرب را برای آنها به نمایش درآوردیم و ویدئوهای دیگر را هم به آنها دادیم تا این موارد آموزشی را مرور کنند و با بازپخش این مطالب آموزشی، سطح و دانش خود را بالا ببرند.

مدرس چینی خاطر نشان ساخت: مربیان پیشتاز شما، در کلاس تئوری و عملی شرکت کردند که بسیار مستعد بودند و سوالات زیادی را برای پیشرفت داشتند. شور و شوق مربیان بانوی ایرانی برای یادگیری زیاد است.

وی ادامه داد: امیدوارم در آینده توانایی این را داشته باشند که از لحاظ فنی، مربیان خوبی برای وزنه برداری بانوان ایران لقب بگیرند. البته باید برای پیشرفت خود و ورزشکارانشان، همیشه دانش خود را به روز بکنند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا