مراسم رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان یا دورهمی و رپرتاژ برای ناشناس ها - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

مراسم رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان یا دورهمی و رپرتاژ برای ناشناس ها

در حالی که قرار بود امروز از لباس پاورلیفتینگ بانوان رونمایی شود، رپورتاژ آگاهی یک مجموعه خصوصی که به فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خدمات می‌دهد، مخابره شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس، طبق برنامه قبلی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، قرار بود لباس رسمی پاورلیفتینگ بانوان امروز رونمایی شود، اما مجموعه خصوصی که به فدراسیون بدنسازی خدمات می‌دهد، به معرض نمایش گذاشته شد. به گونه‌ای از هر چیزی به صورت تبلیغاتی رونمایی شد ولی البسه ورزشی پاورلیفتیک بانوان رونمایی نشد!

عدم رونمایی از لباس بانوان را از عبدالحمید احمدی معاون وزیر وررزش و جوانان جویا شدیم که اعلام کرد در مورد این موضوع از عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بپرسید. وقتی این سوال را خبرنگار فارس از سکاندار جدید این مجموعه پرسید، وی با لحنی تمسخر انگیز اظهار داشت: “ما رونمایی کردیم شما نبودید.”

در حالی که تمامی خبرنگاران به این مراسم دعوت شده بودند تا رونمایی از لباس بانوان و کمک مومنانه ‌فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را پوشش خبری بدهند، رییس فدراسیون بدنسازی از لباس بانوان به گونه ای رونمایی کرده که کسی از آن خبر ندارد.

این برنامه برنامه ریزی خوبی نداشت و قرار بود راس ساعت ۱۰ آغاز شود ولی با تأخیر یک ساعته برگزار شد. این بی نظمی انتقاد بسیاری را در پی داشت.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا