مسابقات جایزه بزرگ بانوان با قهرمانی نماینده تهران به پایان رسید - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتنیسورزش های راکتی

مسابقات جایزه بزرگ بانوان با قهرمانی نماینده تهران به پایان رسید

درسا چراغی عنوان قهرمانی رقابت های جایزه بزرگ بانوان را از آن خود کرد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت های تنیس جایزه بزرگ بانوان به میزبانی هیات تنیس استان البرز برگزار شد و درسا چراغی و مهتا خانلو برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر مسابقه دادند.

در بازی فینال بخش انفرادی، درسا چراغی با نتیجه ( ۰-۶ و ۳-۶ ) مقابل حریف خود به پیروزی رسید و قهرمان شد، خانلو در جایگاه دوم ایستاد. کیمیا اسبقی پور و مشکات الزهرا صفی نیز عنوان مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دو نفره نیز زوج فاطمه سادات زنجانی – سارا قبادی با نتیجه ( ۲-۶ و ۵-۷) مقابل تیم مهتا خانلو – کیمیا اسبقی پوربه برتری رسید و قهرمان شد، مهتا خانلو – کیمیا اسبقی پور عنوان دوم را بدست آوردند و تیم های ابراهیمی – صولتی و چوبینه – ماردروسیانس نیز سوم شدند.

در این دوره از مسابقات ۸۰ تنیسور از استانهای البرز، کرمان، تهران، خراسان رضوی، قم، اصفهان، مازندران، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، گیلان و سمنان حضور داشتند.

به این ترتیب پس از یک هفته رقابت تنیسورها و مشخص شدن نفرات برتر، مراسم اختتامیه در حضور محسن خداپرست سرپرست سازمان لیگ، جعفر سهرابی دبیر هیات تنیس استان البرز، فرناز فصیحی سرمربی تیم ملی بانوان، مهدی افسری مدیر روابط عمومی و سایر مسئولین برگزار شد.

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده آیلا خوئی است.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا