معاون وزیر ورزش و جوانان: چهار هزار طرح ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

معاون وزیر ورزش و جوانان: چهار هزار طرح ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

فرامرزیان: هم اینک چهار هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که رویکرد این وزارتخانه برای تکمیل این طرح ها یک نگاه آمایشی به اماکن ورزشی است.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان روز سه شنبه در حاشیه بازید از ورزشگاه نیمه تمام چهار هزار و 500 نفری زاهدان اظهار داشت: در تکمیل طرح ها آنچه اولویت دارد رویکرد مدیریت استان با نگاه به آمایش سرزمین و نیاز منطقه ای است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اعتبارات امسال این وزارتخانه گفت: امسال در ردیف های متمرکز ملی بیش از 140 میلیارد تومان و بیش از 850 میلیارد تومان حوزه استانی از بیست و هفت دهم درصد مالیات ارزش افزوده و 230 میلیارد تومان منابع ملی متمرکز است.

وی بیان کرد: امیدواریم با شرایط فعلی کشور تا حدود زیادی از این اعتبارات قابلیت تحقق پیدا کند.

فرامرزیان استفاده از ظرفیت ماده 27 تبصره 19 و مصوبه سران سه قوه را از دیگر برنامه های وزارت ورزش و جوانان برای تامین اعتبارات در حوزه طرح های ورزشی عنوان کرد.

فرامرزیان اظهار داشت: هم اینک بیش از 150 طرح نیمه تمام در سیستان و بلوچستان وجود دارد که با اختصاص ملی، استانی و ظرفیت های قانونی با همکاری پیمانکاران می توان در این زمینه اقدامات مناسب برداشت.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا