معرفی برترین‌های دوازدهمین دوره لیگ اسکیت سرعت بانوان - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاسکیتاین ورزش ها

معرفی برترین‌های دوازدهمین دوره لیگ اسکیت سرعت بانوان

دوره چهارم و نهایی لیگ اسکیت جوانان و بزرگسالان بانوان پنجشنبه ۱۷ شهریور ماه با حضور ۱۱ تیم در آکادمی اسکیت آزادی برگزار شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، دوره چهارم و نهایی لیگ اسکیت جوانان و بزرگسالان بانوان (پنجشنبه – 17 شهریور ماه) با حضور 11 تیم در آکادمی اسکیت آزادی برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

رده سنی جوانان اول:
1- قائم ارومیه الف
2- سروش اسکیت منظریه البرز
3- آلفای خوزستان

 رده سنی جوانان دوم:
1- سروش اسکیت منظریه البرز
2- قائم ارومیه الف
3- قائم ارومیه ب

رده سنی بزرگسالان:
1- سروش اسکیت منظریه
2- آلفای خوزستان
3- اس فلای تهران

براساس این گزارش، در بخش انفرادی رده سنی جوانان اول و در مواد 100 و 200 متر فریده کریمی در جایگاه اول ایستاد و آلاله حشمتی و رها احمدیان به ترتیب دوم و سوم شدند، در رده سنی جوانان دوم، مژده شعبانی، شکیلا سمیعی و ملینا اسکندری به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در رده سنی بزرگسالان نیز مهیا دستپاک، ریحانه فرشاد و فاطمه اسدی به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در ماده 500 متر، یک دور و هزار متر در رده سنی جوانان اول، سما شیخ بیگلو، رها احمدیان و سوفیا سلطان اول تا سوم شدند  و در رده سنی جوانان دوم، روژان سهامی، نیلوفر پیغمبرزاده و ستایش رجبی به ترتیب اول تا سوم شدند. در رده سنی بزرگسالان نیز معیا دستپاک، نیلوفر مردانی و شوکا اردهالی در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در ماده 10 کیلومتر و در رده سنی جوانان اول، سما شیخ بیگلو، نازنین رضیئی و شهرزاد اکبری اول تا سوم شدند، در رده سنی جوانان دوم، روژان سهامی، ستایش رجبی و ساغر حاتمی در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در رده سنی بزرگسالان نیز نیلوفر مردانی، عطیه بلوچی و شیرین قادری به مکان‌های اول تا سوم رسیدند.

در ماده امدادی و در رده سنی جوانان اول، تیم قائم ارومیه الف با ترکیب (سما شیخ بیگلو، ونوس خدابنده‌لو، پرستش روشندل و شهرزاد اکبری) اول شد، تیم سروش اسکیت منظریه البرز  با ترکیب (فریده کریمی، سوفیا سلطان، سارا عبدالهی و آیناز یدالهی) و تیم آلفای خوزستان با ترکیب (نازنین رضیئی، مبینا حاج میرزا محمدی، آلاله حشمتی وزهرا داودوند) به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی جوانان دوم، تیم سروش اسکیت منظریه البرز با ترکیب (ملینا اسکندری، یاسمن نعمت‌الهی، مژده شعبانی و نیلوفر پیغمبرزاده) اول شد، تیم قائم ارومیه ب با ترکیب (مهتاب صباغی، آرزو موسوی، دنیا بهبودی و مهدیه آزاد) و تیم قائم ارومیه الف با ترکیب (ستایش رجبی، ساغر حاتمی، سارا زنگنه و شکیلا سادات صنیئی) نیز به جایگاه‌های دوم و سوم رسیدند.

در رده سنی بزرگسالان، اس فلای تهران با ترکیب (یکتا محسنی، فاطمه طلایی، فاطمه ابراهیمی و شیرین قادری) به جایگاه نخست رسید، آلفای خوزستان با ترکیب (نگین شیخی، ملیکا منوچهری‌راد، هستی باقری و نهال مقدم رحمانی) و سروش اسکیت منظریه البرز با ترکیب (نیلوفر مردانی، مهیا دستپاک، فاطمه اسدی و حدیثه طباطبایی ) نیز دوم و سوم شدند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا