مقررات اولین دوره لیگ برتر روئینگ اعلام شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

مقررات اولین دوره لیگ برتر روئینگ اعلام شد

فدراسیون قایقرانی طی بخشنامه‌ای قوانین برگزاری و اسامی ملی‌پوشان برای قرارداد با تیم‌های لیگ برتر روئینگ را اعلام کرد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، اولین دوره لیگ برتر رشته روئینگ در تقویم فدراسیون قایقرانی برای سال 99 برنامه‌ریزی شده بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

پس از درخواست فدراسیون و اعلام آمادگی باشگاه‌ها، اکنون بخشنامه شرایط برگزاری، قوانین و مقررات و اسامی ملی‌پوشان برای قراداد تیم‌ها صادر شده است.

زمان برگزاری، جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی این رقابت‌ها به زودی از سوی فدراسیون قایقرانی اعلام خواهد شد.

مسابقات به صورت رفت و برگشت در دو روز مجزا برگزار می‌شود و باشگاه‌ها موظفند قراردادهای ورزشکاران، مربیان و سرپرستان خود را در جلسه قرعه‌کشی به فدراسیون تحویل دهند.

مسابقات در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود و در هر بخش ورزشکاران شرکت کننده هر باشگاه شامل 5 نفر شامل 2 ورزشکار سبک‌وزن، 2 ورزشکار سنگین‌وزن و یک ورزشکار سنگین یا سبک وزن در رده سنی جوانان و زیر 23 سال به انتخاب باشگاه خواهد بود.

مسابقات تکنفره سبک‌وزن 250 متر، تکنفره سبک‌وزن 500 متر و تکنفره سبک‌وزن 1000 متر، تکنفره سنگین‌وزن 250 متر، تکنفره سنگین‌وزن 500 متر و تکنفره سنگین‌وزن 1000 متر و 4 نفره امدادی 500 متر (2 سبک وزن و 2 سنگین وزن) در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

رده‌بندی تیم‌ها نیز به صورت مجموع امتیازات انجام می‌‎شود.

هر باشگاه مجاز به استفاده از حداکثر 2 ورزشکار ملی‌پوش ( 1 خانم و 1 آقا) که از سوی فدراسیون اعلام شده است، می‌باشد.

نازنین ملایی، نگار نگهدار، مریم کرمی، هانیه خورسند، شکیبا وقوفی، زینب نوروزی، کیمیا زارعی، مریم امیدی‌پارسا و اسراء جوانمردی در بخش بانوان و بهمن نصیری، حمیدرضا رضوانی، میلاد الهوردیان، آریا سلیمانپور، سیاوش سعیدی، امیرحسین محمودپور، عاقل حبیبیان، اردوان ایمان‌خواه و مهدی قپانوری در بخش مردان به عنوان ملی پوش‌معرفی شدند.

باشگاه‌های قایقرانی تا 12 آذرماه مهلت دارند تا آمادگی کتبی خود را برای حضور در لیگ به فدراسیون اعلام کنند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا