مهسا مجللی: باید آمادگی ورزشکاران را تا شروع اردوها حفظ کنیم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

مهسا مجللی: باید آمادگی ورزشکاران را تا شروع اردوها حفظ کنیم

مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان گفت: سعی می‌کنیم آمادگی ورزشکاران را تا شروع اردوها حفظ کنیم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از فدراسیون قایقرانی، مهسا مجللی در گفت‌ و گو با روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی درباره تمرینات ورزشکارانش اظهار کرد: از اواخر اسفندماه که اردوها تعطیل شد به مدت یک ماه به دلیل اینکه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی فعالیت نداشتند و امکان تمرین در پیست آبی وجود نداشت تمریناتی در اختیار بچه‌ها قرار گرفت تا بتوانند در خانه انجام دهند و بتوانیم آمادگی نسبی آن‌ها را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: پس از آن هم که بچه ها دسترسی به پیست آبی پیدا کردند، تمرینات را برای آن ها فرستادیم و با مربی‌های استان‌ها هم هماهنگ شدیم و از طریق مربیان استانی بچه ها را رصد می‌کنیم و با خود ورزشکاران هم از طریق فضای مجازی ارتباط هستیم.

مجللی در خصوص برنامه پیش‌رو بیان کرد: بچه‌ها تمرینات را ادامه می‌دهند تا در مسابقات قهرمانی کشور که در صورت مهیا بودن شرایط برگزار می‌شود حضور پیدا کنند و بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان تاکید کرد: البته با توجه به فشار زیادی که متحمل بودند و نتوانستیم به مسابقات کسب سهمیه برویم و این باعث شد که بچه‌ها انگیزه‌شان را از دست بدهند و خستگی در تنشان بماند و در همین شرایط تا جایی که توانستیم سعی کردیم آمادگی بچه ها حفظ کنیم تا پس از شروع اردوها بتوانیم تمریناتمان را به طور مرتب پیگیری کنیم و بچه ها را به اوج آمادگی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک برسانیم و نتایج خوبی بگیریم.

وی با اشاره به شرایط تعویق مسابقات گفت: با بچه ها صحبت کردیم که به این عقب افتادن مسابقات با دید مثبت نگاه کنیم و بگوییم که می‌شود به عنوان یک فرصت از آن استفاده کنیم ولی خوب تمریناتی که بچه‌ها خارج از اردو دارند با تمرینات درون اردو بسیار متفاوت است.

مجللی ادامه داد: در اردو تمرینات با نظارت مستقیم مربیان انجام می‌شود و همه شرایط را کنترل می کنیم با توجه به امکانات و تجهیزاتی که در اردو هست تمرینات متفاوت است بنابراین سعی می‌کنیم در این شرایط، تمرینات را به ورزشکاران و مربیانشان بدهیم تا آمادگی نسبی خود را تا شروع اردوها حفظ کنند تا تمریناتمان را به صورت منظم و بهتر دنبال کنیم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا