نازنین رحمانی: مدال نقره آسیای ام با قهرمانی جهان برابری می کند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

نازنین رحمانی: مدال نقره آسیای ام با قهرمانی جهان برابری می کند

با وجود رقبای قهرمانی جهان موفق به کسب 2 مدال نقره شدیم و با این که مدال طلا بدست نیاوردیم از عملکرد و نتیجه کسب شده راضی هستم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از فدراسیون قایقرانی، نازنین رحمانی پاروزن تیم ملی روئینگ بانوان گفت: با آمادگی مناسبی وارد پالمبانگ شدیم و خودمان را برای رقابتی سخت آماده کرده بودیم چون همشیه سطح مسابقات بازیهای آسیایی بسیار بالاتر از سایر مسابقات است و همه تیم ها با بهترین نفرات و بالاترین سطح آمادگی خود در مسابقات حضور پیدا می کنند و ما هم برای گرفتن نتیجه در این شرایط همه تلاشمان را کرده بودیم و باید با کسب نتیجه خوب به خانه بر می گشتیم.

وی ادامه داد: شرایط خوب بود اما کمی استرس داشتم که در جو مسابقه طبیعی است اما نگرانی وزن کشی و مشکل پاروها باعث زیاد شدن استرس ام شده بود چون در مسابقه ای که چند سال سختی های بسیاری تحمل کردم و زحمت بسیار زیادی کشیدم باید با پاروهای قدیمی در مسابقه رقابت می کردیم و احتمال شکستن پارو در مسیر مسابقه وجود داشت و این موضوع نگرانی زیادی برایم ایجاد کرده بود.

ملی پوش روئینگ بانوان کشورمان افزود: سعی کردم بدون توجه به شرایط با همه توان به مصاف حریفان برم و در مواد دونفره سبک وزن همراه مریم امیدی پارسا و چهارنفره نفره سبک وزن همراه مهسا جاور، مریم امیدی پارسا و مریم کرمی برای کسب مدال طلا به رقابت پرداختیم و در نهایت در قایق دونفره موفق به کسب مدال نقره شدیم و در چهارنفره با اختلاف 3 ثانیه با قایق اول در جایگاه دوم قرار گرفتیم و در هر دو ماده برای اولین با در تاریخ روئینگ موفق به کسب مدال نقره شدیم. این مدال ها ارزش بسیار زیادی برای ما دارد زیرا حریفانی که با آن ها رقابت کردیم مدال قهرمانی جهان دارند و این موضوع برایمان بسیار خوش آیند است.

رحمانی در پایان گفت: از خانواده ام بخاطر حمایت همیشگی شان تشکر می کنم و قدردان زحمات بهناز مرادخانی مربی عزیزم که سختی های بسیار زیادی متحمل شد و برای ما هم مربی بود هم روانپزشک هم فیزیوتراپ هستم و از همه عزیزانی که برای موفقیت ما دعا کردند سپاسگزارم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا