نظارت کامل نایب‌رئیس پارالمپیک روی فعالیت بانوان ورزشکار - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزجانبازان و معلولینسایر

نظارت کامل نایب‌رئیس پارالمپیک روی فعالیت بانوان ورزشکار

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: من با ورزشکاران در تماس هستم و در محل تمرینات آنها حضور پیدا می‌کنم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیما لیموچی در حاشیه همایش سلامت زنان، اظهار داشت: امروز بعد از مدت‌ها در فضای باز مراسمی برگزار شد. می‌توان تمهیداتی را داشت تا مسابقات را برگزار کرد. مثلا قایقرانی، تیروکمان، سوارکاری برگزار می‌شود. تنیس رو میز هم می‌تواند در فضای باز برگزار شود.

وی در خصوص برنامه‌های هفته پارالمپیک، عنوان کرد: هفته آینده برنامه پارالمپیک را خواهیم داشت. دوره‌های وبینار برنامه‌ریزی شده است. ما آموزش‌های مجازی را با ۸ نواب‌رئیس که رشته‌هایشان ادغام شده‌اند، هم داشته‌ایم. برنامه‌های روانشناسی، دوره‌های کلاس‌بندی و … از دیگر برنامه‌هاست که اجرایی شده است.

لیموچی درباره برنامه‌های قهرمانان برای پارالمپیک توکیو، گفت: از ۲ ماه قبل کمیته بین‌المللی پارالمپیک برنامه‌های خود را شروع کرده که بازیهای توکیو  برگزار می‌شود. کشورها هم به این فکر افتاده‌اند با وجود کرونا با چه تمهیداتی می‌توان کارها را شروع کرد. در کشور ما هم برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته است.

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به نظارتی که روی تمرینات ورزشکاران انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ما یک ماه پیش در قایقرانی برنامه داشتیم و خودم در آزادی هستم تا ببینم برنامه شهلا بهروزی راد به چه صورت است. زهرا نعمتی، ساره جوانمردی و … تمرین دارند که من روی برنامه‌ها نظارت دارم. جلسات ما مرتب برگزار می‌شود. بچه‌ها کاملا نظارت می‌شوند و موضوع بهداشتی و روانشناسی آنها تحت کنترل است. با توجه به اینکه ریسک کرونا برای معلولان بالاست برنامه‌ها از طریق وبینار پیگیری می‌شود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا