نعمتی به تیم تیراندازی با کمان دانشگاه آزاد پیوست - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتیر و کمانجانبازان و معلولین

نعمتی به تیم تیراندازی با کمان دانشگاه آزاد پیوست

بانوی طلایی ایران در پارالمپیک به تیم دانشگاه آزاد پیوست.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، زهرا نعمتی نخستین بانوی تاریخ ورزش ایران که توانسته در سطح بازی‌های المپیک و پارالمپیک به مدال طلا برسد، به تیم تیراندازی دانشگاه آزاد اسلامی پیوست.

امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور زهرا نعمتی بانوی طلایی ورزش کشور در تیم تیراندازی بانوان این دانشگاه خبر داد.

لشگری گفت: حضور تیم تیراندازی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ سال 99 کشور، در شورای عالی ورزش این دانشگاه به تصویب رسیده است و تلاش می کنیم نتایج ارزنده ای را کسب کنیم.

زهرا نعمتی عضو تیم‌ملی تیراندازی با کمان بانوان ایران است. او نخستین بانوی تاریخ ورزش ایران است که موفق به کسب مدال طلا در المپیک و پارالمپیک شده ‌است.

نعمتی سهمیه پارالمپیک توکیو را به دست آورده و قرار است چند ماه دیگر برای کسب سهمیه المپیک در رقابت های انتخابی پاریس شرکت کند.

بانوی طلایی تیر و کمان ایران پس از دیدار با لشگری و امضای قرارداد با تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امکانات ورزشی بسیار خوبی دارد و تلاش مسئولان دانشگاه در حوزه ورزش و کمک به ورزش ملی، ارزشمند و قابل تقدیر است.

پرچمدار کشورمان در المپیک 2016 ریو، سال 92 در آیین کمیته بین‌المللی المپیک در سن پترزبورگ روسیه مفتخر به دریافت جایزه معتبر ورزشکار برتر پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن از سوی بنیاد بین‌المللی اسپورت آکورد شد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا