هدیه کاظمی: طلا نگرفتم اما با نقره هم تاریخ ساز شدم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

هدیه کاظمی: طلا نگرفتم اما با نقره هم تاریخ ساز شدم

بانوی ملی پوش کشورمان گفت: موفق به کسب اولین مدال نقره تاریخ ایران را در بازیهای آسیایی شدم و یک_ایران_یک_صدا را در حمایت ورزشکاران از یک دیگر دیدم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از فدراسیون قایقرانی، هدیه کاظمی ورزشکار تیم ملی کایاک با اشاره وضعیت نامناسب پالمبانگ گفت: بعد از پایان اردوی نهایی به اندونزی رفتیم و دو هفته در پالمبانگ تمرین کردیم و مسابقات روئینگ هم در زمان حضور ما در پیست قایقرانی در حال برگزاری بود و اتفافات تلخ و شیرینی که برای پاروزنان روئینگ می افتاد هیجان و استرس مسابقات را چند برابر می کرد و آب و هوای نامناسب و مشکلات قایق این استرس را برایم تشدید می کرد.

وی افرود: به هرحال روز مسابقه ای که چند سال سختی و پستی بلندی های زیادی را برایش تحمل کردم فرا رسید و سعی کردم احساسات و شرایط روحی ام را کنترل کنم اما آمادگی بسیار خوبی داشتم و واقعا احساس می کردم توانایی مدال گرفتن را دارم. زمانی که دارور استارت مسابقه را زد همانطور که برنامه ریزی کرده بودم مسیر را طی کردم اما تا 200 متر آخر قایق چهارم بودم و 200 متر آخر موفق شدم از حریفانم پیشی بگیرم.

بانوی ملی پوش کشورمان ادامه داد: زمانی که از خط پایان عبور کردم هم ناراحت بودم هم خوش حال، ناراحت به دلیل طلایی نشدن مدالم و خیلی خوش حال بودم که مدال گرفتم و برای اولین بار در تاریخ ایران موفق به کسب مدال نفره در بازیهای آسیایی شدم اما خودم هم نفهمیدم گریه کردم یا خندیدم.

قایقران نقره ای کشورمان با اشاره به رقابت سختی که در قایق دو نفره همراه آرزو حکیمی داشت گفت: بعد از کسب مدال نقره و طلایی نشدن مدالم تمام تمرکزم را روی قایق کایاک دونفره 500 متر گذاشتم که در این ماده مدال طلا بگیریم و بدون هیچ افسوسی به کشور عزیمان برگردم و فکر می کردم اگر مدال طلا نگیریم نقره حتما می گیریم اما واقعا مسابقات مخصوصا بازیهای آسیایی غیر قابل پیش بینی است و حریفانمان بهتر از ما بودند و حتی موفق به کسب مدال نشدیم.

هدیه کاظمی در پایان گفت: از همه افرادی که در این راه حمامی و پشتیبان ما بودند سپاس گزاری می کنم و همیشه دعا هایشان بدرقه راه ما است و از ورزشکارانی که در زمان مسابقه ما تشریف آوردن و از ما حمایت کردن سپاس گزارم و همه نمایندگان کشورمان پشتیبان هم بودند و واقعا شعار یک_ایران_یک_صدا را در عمل دیدم. به امید موفقیت روز افزون همه ورزشکاران ایرانی.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا