وضعیت مبهم برگزاری مسابقات بسکتبال کاپ آسیا به خاطر عدم میزبانی - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزبسکتبالتوپ و تور

وضعیت مبهم برگزاری مسابقات بسکتبال کاپ آسیا به خاطر عدم میزبانی

با توجه به اینکه هنوز برای مسابقات بسکتبال بانوان کاپ آسیا در سطح B هیچ کشوری درخواست میزبانی نکرده، احتمال لغو مسابقات وجود دارد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، مسابقات بسکتبال بانوان کاپ آسیا قرار بود در سال 2019 همانند دوره قبل در یک کشور در 2 سطح A و B برگزار شود اما هند که میزبانی این دوره را قبول کرده بود با توجه به حضورش در سطح A فقط میزبانی مسابقات این گروه را برعهده گرفت.

مسابقات بسکتبال کاپ آسیا در سطح A روز یکشنبه 7 مهرماه با قهرمانی ژاپن و نایب‌ قهرمانی چین به پایان رسید. تیم هند میزبان این دوره نیز در رده آخر قرار گرفت و به سطح B سقوط کرد اما وضعیت این تیم هنوز مبهم است.

با توجه به اینکه هنوز میزبان مسابقات در سطح B مشخص نشده این احتمال وجود دارد در دوره بعدی هند در سطح A بازی کند. صحبت‌هایی مطرح بود مبنی بر اینکه لبنان میزبانی مسابقات سطح B را برعهده بگیرد. این کشور حتی در تماس با سرمربی تیم ملی ایران درخواست کمک مالی داشته تا بتواند میزبانی را برعهده بگیرد اما با توجه به اینکه هنوز به طور رسمی هیچ کشوری به کنفدراسیون بسکتبال آسیا درخواست میزبانی نداده احتمال لغو مسابقات سطح B وجود دارد.

تیم ملی بسکتبال ایران نیز در سطح B قرار دارد. 8 تیم سطح A در مسابقات مقدماتی کسب سهمیه المپیک حضور خواهند داشت.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا