پارالمپیک توکیو/ برنامه مسابقات کاروان کشورمان در روز پنجم- در انتظار درخشش جودو و چند مدال دیگر - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزعمومی

پارالمپیک توکیو/ برنامه مسابقات کاروان کشورمان در روز پنجم- در انتظار درخشش جودو و چند مدال دیگر

نمایندگان کشورمان در رشته های بسکتبال با ویلچر، دو و میدانی، وزنه برداری، تیروکمان و جودو در روز پنجم به رقابت با حریفان و کسب مدال خواهند پرداخت.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، فردا (یکشنبه هفت شهریورماه) شاهد مسابقه نمایندگان کشورمان در پارالمپیک توکیو خواهیم بود. با توجه به برنامه رقابت ها و ارزیابی های کیفی کمیته ملی پارالمپیک، پیش بینی می شود که مدال های باارزشی در این روز کسب شود.

با هم مروری داشته باشیم بر مسابقات فردا که به شرح زیر است:

پارادو و میدانی: در نوبت صبح به وقت محلی، علیرضا مختاری (پرتاب وزنه کلاس 53) به روی پیست می رود. مراسم اهدای مدال امان الله پاپی (پرتاب نیزه کلاس 57 که امروز برگزار شد)، فردا در ورزشگاه المپیک انجام می شود.. در نوبت بعد از ظهر، وحیدعلی نجیمی در 199 متر به رقابت خواهد پرداخت.

جودو: در نوبت صبح تا ظهر توکیو، ورزشگاه نیپون بودکان میزبان محمدرضا خیرالله زاده (مثبت 100 کیلوگرم) و وحید نوری (منهای 90 کیلو) خواهد بود. این دو ملی پوش کشورمان در زمره امیدهای اصلی کسب مدال هستند که می توان امیدوار بود به طلاهای کاروان بیفزایند.

پاراتیروکمان: در دو نوبت صبح و عصر به وقت توکیو، فرزانه عسگری (کامپوند انفرادی)، رمضان بیابانی، علی سینا منشازاده و فرزانه عسگری (میکس کامپوند) در ورزشگاه یومنوشیما به مصاف حریفان خواهند رفت.

پاراوزنه برداری: در دسته 97 کیلوگرم، ساعت 18:30 به وقت توکیو، سیدحامد صلحی پور روی تخته می رود. این رقابت در توکیو اینترنشنال فوروم برگزار می شود که امیدها برای مدال آوری به این سالن نیز هست.

بسکتبال با ویلچر: این تیم که در دو دیدار اول (استرالیا و آمریکا) شکست خورده بود، امروز موفق شد الجزایر را با نتیجه و فاصله ای بالا شکست دهد. فردا نیز این تیم در موساشینو فارست اسپورت پلازا به مصاف بریتانیا می رود که رقابتی سخت خواهد بود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا