پارالمپیک توکیو/ وقتی قسمت نبود در میکس کامپوند مدال بگیریم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتیر و کمانجانبازان و معلولین

پارالمپیک توکیو/ وقتی قسمت نبود در میکس کامپوند مدال بگیریم

بانوی کماندار پارالمپیکی کشورمان گفت که با وجود تلاش فراوان او و رمضان بیابانی، مدال میکس کامپوند پارالمپیک قسمت آنها نبوده است.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، فرزانه عسگری پس از دیدار رده‌بندی میکس کامپوند پارالمپیک توکیو اظهار داشت: تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به مدال کردیم، اما متأسفانه قسمتمان نبود. ما امشب روی برد را ندیدیم، اما به روزهای بعدی و مسابقات آتی امیدواریم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه کمانداران در مسابقات فردا و پس فردا بهترین نتایج را بگیرند، یادآور شد: سه ماه است که به اردوی تیم ملی آمده‌ام. ما در این مدت تمام تلاش خود را برای دستیابی به مدال کردیم، اما در میکس کامپوند به هدفمان نرسیدیم.

بانوی کماندار پارالمپیکی کشورمان از اعضای کادر فنی تشکر کرد و اظهار داشت: در مسابقات روزهای اخیر و امروز بچه‌ها نتایج خوبی کسب کردند، اما قسمت این بود که امشب دست خالی برگردیم.

عسگری در پاسخ به اینکه چرا او و بیابانی از فرصت پیش افتادن از تیم چین بهره لازم را نبردند، گفت: تیراندازی است و با یک تیر و یک خطا سرنوشت عوض می‌شود. امشب حریفان از خطاهای ما استفاده کردند و بردند. شاید فردا ما از خطاهای آنها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: روحیه ما خیلی خوب است و سعی می‌کنیم در انفرادی حریفان را از پا در بیاوریم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا