پایان مسابقات تنیس قهرمانی نوجوانان کشور ؛ تیم تهران در جایگاه نخست ایستاد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتنیسورزش های راکتی

پایان مسابقات تنیس قهرمانی نوجوانان کشور ؛ تیم تهران در جایگاه نخست ایستاد

مسابقات تنیس قهرمانی نوجوانان دختر کشور عصر روز گذشته با مشخص شدن تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید.‌

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس ، دیدارهای پایانی رقابت های تنیس قهرمان کشوری دختران در 2 بخش انفرادی و دو نفره برگزار شد و در پایان تیم تهران به مقام قهرمانی دست یافت ، در رده سنی زیر ۱۲ سال انفرادی ماندگار فرزامی از تهران و در رده سنی زیر 14 سال فاطمه سادات زنجانی دیگر تنیسور تهرانی عناوین نخست را به نام خود ثبت کردند.

در پایان این مسابقات و در رده‌بندی کلی تیم ها تیم تهران به مقام قهرمانی دست پیدا کرد. تیم‌های اصفهان (ب) و کرمان نیز به ترتیب مقام دوم و سوم این مسابقات دست پیدا کردند.
در جدول زیر ۱۲ سال انفرادی،  ماندگار فرزامی از تهران قهرمان شد . اریکا جعفر از تهران مقام دوم و سارا اصل رسولی از آذربایجان شرقی و مهران سلیمانی‌پور از اصفهان (ب) مشترکا به مقام سومی دست پیدا کردند.

در جدول زیر ۱۴ سال فاطمه سادات زنجانی از تهران به مقام قهرمانی این رده دست پیدا کرد. دنیا عامری از تهران به مقام دوم و مهرسا چاووشی حسینی از اصفهان الف و جیران رشیدی از کرمان مشترکا به مقام سومی این رده دست پیدا کردند.

در جدول دوبل زیر ۱۲ سال تهران به مقام قهرمانی و آذربایجان شرقی به مقام دوم دست پیدا کرد و در پایان در جدول دوبل زیر ۱۴ سال تیم تهران به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و  تیم  توابع تهران به مقام دومی این مسابقات دست پیدا کرد.

به این ترتیب این مسابقات با انجام مراسم اختتامیه در حضور مسئولان استانی به پایان رسید و به نفرات برتر نیز جام قهرمانی اهداء شد.

این مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی هیات تنیس استان اصفهان برگزار شد.
در این دوره از رقابت ها 57 تنیسور از استانهای قزوین ، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، بوشهر، البرز، ایلام ، مازندران، هرمزگان ، یزد، تهران ، کرمان ، کرمانشا، اصفهان ، خراسان رضوی وقم حضور داشتند.

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده لعیا خیام باشی بود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا