کتایون اشرف : دختران ما می جنگند و عرقیت وتعصب دارند - خبر ورزش زنان | وسنا
قایقرانیمهمتر از خبرورزش های آبی

کتایون اشرف : دختران ما می جنگند و عرقیت وتعصب دارند

کتایون اشرف رئیس کمیته اسلالوم و آبهای خروشان فدراسیون قایقرانی به خبر ورزش زنان (وسنا) گفت:

رقبای ما در آسیا هم بسیار قوی هستند چه رسد به اروپا! چین در هر استانش پیستهای مصنوعی آبهای خروشان دارد و از همین حالا المپیک را رزرو کرده است، کره، ازبکستان و هند هم به تازگی جزو رقبای سخت ما شده اند چرا که راه قهرمانی و دیده شدن در جهان ورزش را پیدا کرده اند… بچه های ما در شرایطی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می شوند که ما حتی از داشتن یک پیست مصنوعی برای آماده سازی و تمرین محرومیم و همواره باید از رودخانه های طبیعی استفاده کنیم که خود خطرات زیادی را برای ورزشکار به همراه دارد و بیمه آنها هنوز بیمه شایان توجهی نیست البته صحبتهایی کرده ام که انشاالله این ضعف بر طرف شود.

اشرف همچنین اشاره کرد: من شخصا به برنامه ریزی برای المپیک 2020 چشم دارم اما از آنجایی که دخترای ما خاصیت منحصری دارند که من در سایر دختران ورزش

کار دیگر کشورها ندیدم کسب سهمیه را غیر ممکن نمی بینم چرا که آنها با عرق و غیرت خاص ملی خود وارد گود مبارزه می شوند. امسال هم تنها نمایندگان ما رکسانا رازقیان و منیره نصر آزادانی هستند.

او در جواب خبر ورزش زنان که چه ابزاری برای رسیدن به المپیک 2020 نیاز هست گفت: مربیان قوی، قایقهای خوب، پیست مناسب و سخاوتمندانه قرار دادن علم ورزش قایقرانی به دختران سایر مناطق که از اتفاق در کنار رودخانه قرار دارند و پتانسیل بالای قهرمانی را می توانند داشته باشند. 

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا