یاسمن رضاسلطانی: با در نظر گرفتن همه شرایط، از نتیجه قهرمانی کشور راضی هستم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

یاسمن رضاسلطانی: با در نظر گرفتن همه شرایط، از نتیجه قهرمانی کشور راضی هستم

نفر اول کانوی مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم بانوان گفت: با توجه به همه‌گیری کرونا تقریبا یک ماه فرصت داشتیم تا برای قهرمانی کشور آماده شویم و همه تلاشم را کردم که بتوانم بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها داشته باشم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از فدراسیون قایقرانی، یاسمن رضاسلطانی در گفت‌ و گو با روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: با همه شرایطی که وجود داشت مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و من هم با تمریناتی که در فاصله کوتاه قبل از مسابقه داشتم توانستم عملکرد خوبی از خودم نشان دهم.

وی درباره تمریناتش قبل از شیوع ویروس کرونا بیان کرد: تا پیش از همه‌گیری کرونا چون مسابقه‌ای در پیش نداشتیم در حد حفظ آمادگی بدنی تمرینات را دنبال می‌کردیم و برنامه‌های سبک داشتیم. در دوران قرنطینه هم 2 تا 3 ماه در خانه تمرین کردیم و اما این تمرینات جای پاروزدن را نمی‌گرفت و فقط تا حدی آمادگی بدنی را حفظ می‌کردیم.

رضاسطانی افزود: بعد از اینکه مجوز تمرینات داده شد، تقریبا در حد یک فرد مبتدی کار را شروع کردیم و تمرینات دنبال شد و با اعلام زمان مسابقات کشوری خیلی جدی کار را دنبال کردیم و تمرینات را برای حضور در مسابقه با قدرت بیشتری دنبال کردیم که البته کار بسیار سخت بود چون بعد از مدت‌ها بی‌تمرینی، پارو زدن را به صورت جدی دنبال می‌کردیم.

وی ادامه داد: با این وجود سخت کار کردیم و نتیجه‌اش را هم در مسابقات دیدم.

دارنده مدال نقره اسلالوم قهرمانی آسیا درباره مسابقات قهرمانی کشور گفت: با تمریناتی که داشتم و اینکه بین ورزشکاران تقریبا سطح برابری داشتیم رقابت کردیم و موفق شدم مدال طلا را کسب کنم.

رضاسلطانی هدف خود را کسب سهمیه المپیک و مدال در بازی‌های آسیایی عنوان و اظهار کرد: باید ببینیم تصمیم فدراسیون برای برپایی اردوها چیست. زمان زیادی تا مسابقات انتخابی اسلالوم که بهمن ماه برگزار می‌شود نداریم ولی به عنوان نفر اول قهرمانی کشور می‌توانم در کسب سهمیه شرکت کنم و تمریناتم را با قدرت بیشتری پی بگیرم.

وی ادامه داد: اما هدف بلندمدتم برای بازی‌های آسیایی 2022 است و تلاش می‌کنم خودم را در سطح اول کشور نگه دارم و تا بتوانم به عنوان نماینده ایران در آن رقابت‌ها حضور داشته باشم و افتخارآفرینی کنم.

رضاسلطانی همچنین گفت: مشکل اصلی ما در رشته اسلالوم نداشتن پیست استاندارد و تمرین در طول سال است و البته شیوع ویروس کرونا نیز همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده و امیدواریم با عادی شدن شرایط، حداقل روند عادی تمریناتمان را داشته باشیم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا