یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا/ سومی پالیزبان در مقدماتی کامپوند، شکست والیبال مقابل برزیل - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاتیر و کمان

یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا/ سومی پالیزبان در مقدماتی کامپوند، شکست والیبال مقابل برزیل

مرحله مقدماتی رقابت های تیراندازی با کمان در سی امین دوره یونیورسیاد به پایان رسید.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، از ایتالیا در نخستین روز از مسابقات تیراندازی با کمان در سی امین دوره یونیورسیاد در ناپل ایتالیا کمانداران کشور ما در مرحله مقدماتی زنان و مردان در رشته کامپوند رقابت های خود را آغاز کردند.

 در کامپوند مردان محمد صالح پالیزبان در رده سوم قرار گرفت و کیارش فرزان بیستم شد. تیم مردان نیز در رده چهارم ایستاد. در بخش زنان نیز سوگند حداد پانزدهم شد و بهاره رضایی در رده سی و سوم ایستاد. تیم دختران نیز در رده یازدهم قرار گرفت.

مسابقات تیراندازی با کمان امروز در بخش حذفی انفرادی آغاز می شود.

والیبال مرحله مقدماتی را بدون برد پشت سر گذاشت

 تیم والیبال دانشجویان ایران در چهارمین دیدار خود در شهر سالرنو به مصاف دانشجویان برزیل رفت و این دیدار را نیز با شکست به پایان برد. والیبالیست های ایران  بازی مقابل برزیل را با نتیجه سه بر صفر (۲۵ بر ۱۸)، (۲۵بر ۲۱) و (۲۵ بر ۱۸) به حریف واگذار کردند تا مرحله مقدماتی را بدون برد تمام کنند.

والیبال دانشجویان کشورمان طی روزهای قبل مقابل تیم های فرانسه، لهستان و کانادا بازی کرده بود و هر سه بازی را  به حریفانش واگذار کردند. به این ترتیب از گروه سوم این رقابت ها تیم های فرانسه و لهستان به دور بعد صعود و تیم والیبال ایران شانس حضور در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها را از دست داد.

رقابت های مرحله مقدماتی  والیبال این دوره یونیورسیاد با حضور ۲۰ تیم و در قالب ۴ گروه پیگیری شد.

در پایان ششمین روز سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان کاروان ایران با کسب ۳ طلا، ۲ نقره و ۶ برنز در رده دهم جدول ایستاده است.

سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است و ایران با ۴۱ ورزشکار در ۴ رشته در این رقابت ها شرکت کرده است.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا