یک دو و میدانی کار به فهرست نفرات لندن اضافه شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزجانبازان و معلولیندو و میدانی

یک دو و میدانی کار به فهرست نفرات لندن اضافه شد

رئیس انجمن دو و میدانی معلولان از اضافه شدن فاطمه منتظری به فهرست نفرات اعزامی به مسابقات جهانی لندن خبر داد.

به گزارش خبر ورزش زنان و به نقل از روابط عمومي كميته ملی پارالمپيك ،‏ بهمن رضایی با اعلام این خبر گفت: فاطمه منتظری از ورزشکاران سابق دو و میدانی است که در مواد پرتاب وزنه و دیسک کلاس F۵۷ مسابقه می داد، اما به دلیل تغییر قوانین می تواند در کلاس پایین تر مسابقه دهد.

وی با بیان این مطلب که کلاسبندی پزشکی منتظری باید در مسابقات جهانی مورد تایید قرار گیرد، اظهار داشت: مدارک پزشکی منتظری را به کمیته بین المللی پارالمپیک ارسال کرده اند و امکان تغییر از کلاس F۵۷ به F۵۶ است و به همین منظور با هزینه شخصی در مسابقات جهانی شرکت می کند.رئیس انجمن دو و میدانی ادامه داد: اگر کلاسبندی منتظری تایید شود می تواند در مسابقات شرکت کند، چون کلاس جدید وی به تایید کلاسبندهای ایران رسیده و در مسابقات جهانی نیز باید مورد موافقت قرار گیرد.

وی یادآور شد: مدارک پزشکی وی را به کمیته بین المللی پارالمپیک فرستاده و در آنجا موافقت شده است که در مسابقه رسمی و بین المللی شرکت کند تا کلاسبندها شرایطش را ببینند. بنابراین منتظری تمرینات خود را در استان البرز انجام می دهد و با هزینه شخصی خود به مسابقات اعزام می شود تا کلاسبندی جدید وی مورد تایید قرار گیرد.

رضایی درباره رکوردگیری تیم جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی گفت: تیم جوانان را برای کلاسبندی و رکوردگیری آماده می کنیم. اسامی برخی را برای شرکت در مسابقات جهانی سوییس اعلام کرده ایم و برای مشخص شدن و اعلام نهایی ترکیب تیم ملی، در اردوی نخست تیم ملی از بازیکنان رکوردگیری می شود تا ترکیب نهایی برای شرکت در این مسابقات انجام شود. اردوی این تیم نیز از دهم تا هجدهم تیرماه انجام خواهد شد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا