۷ کرونایی در تیم هندبال سپاهان - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورهندبال

۷ کرونایی در تیم هندبال سپاهان

۷ بازیکن و کادر فنی تیم هندبال بانوان سپاهان به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مسابقات هندبال بانوان لیگ برتر کشور در حالی از روز گذشته در تهران آغاز شد که ۷ عضو تیم هندبال این باشگاه به کرونا مبتلا شده اند.

مرحله اول از شانزدهمین دوره مسابقات هندبال بانوان ایران از روز دوشنبه با برگزاری ۲ دیدار در تالار فدراسیون هندبال در تهران آغاز شد و بانوان سپاهان در نخستین مسابقه خود به مصاف اشتادسازه مشهد رفتند.

سپاهانی ها روز شنبه گذشته پس از ورود به محل برگزاری مسابقات در تهران، تست کرونا دادند و در اقدامی عجیب از سوی برگزار کنندگان مسابقات ساعت 9 شب یکشنبه 27 مهر به کادر تیم هندبال بانوان سپاهان اعلام می کنند که 4 بازیکن این تیم پریناز قربانی، سعیده غضنفری، الناز قاسمی، ثمین کریمی و همچنین ۳ نفر از اعضای کادر ابراهیمی، حقانی و سرخی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. 

این اقدام برگزار کنندگان مسابقات که ساعاتی قبل از مسابقه این خبر را اعلام می کنند، غیرحرفه ای است و تمام برنامه ریزی ها و تمریناتی که کادر فنی سپاهان برای مسابقات پیش بینی کرده بود، دچار اختلال شده و تمرکز تیم هندبال سپاهان  را بهم ریخت.

اما سوال اساسی این است در حالی که موج سوم شیـوع ویروس کرونا نقاط مختلف ایران و همچنین تهران را تحت تأثیر قرارداده است آیا بهتر نبود این مسابقات در زمان دیگری برگزار می شد؟

و ای کاش برگزار کنندگان مسابقات همه جوانب امر را می سنجیدند و به حفظ سلامت مردم و ورزشکاران نیز فکر می کردند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا