حضور رییس کمیته ملی پارالمپیک در اردوی تیمهای ملی گلبال بانوان و فوتبال نابینایان - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزانجمن های ورزشیجانبازان و معلولینفوتبالگلبال

حضور رییس کمیته ملی پارالمپیک در اردوی تیمهای ملی گلبال بانوان و فوتبال نابینایان

دکتر غفور کارگری، رییس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در محل برگزاری تمرینات تیم های گلبال بانوان و فوتبال نابینایان با ملی پوشان اعزامی این تیمها به بازی های پاراآسیایی هانگژو دیدار کرد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، دکتر غفورکارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه به همراه محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، دکتر سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک، کاوه عزیزی دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان، رقیه اله کرمی سرپرست و مریم تسکینی مربی فرهنگی تیم گلبال، از تمرینات تیم های ملی گلبال بانوان و فوتبال نابینایان که برای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو آماده می شوند، بازدید کرد.
در این بازدید دکتر کارگری ضمن گفتگوی صمیمانه با کادر فنی و ورزشکاران تیم های گلبال بانوان و فوتبال نابینایان از نزدیک در جریان روند آماده سازی ورزشکاران قرار گرفت و اعضای تیم نیز مسائل و دغدغه های خود را با رییس کمیته ملی پارالمپیک درمیان گذاشتند.
تیم ملی گلبال بانوان کشورمان  در دور پیشین مسابقات پاراآسیایی به عنوان سوم و نشان برنز دست یافت و تیم فوتبال نابینایان ایران نیز در دور پیشین مسابقات پاراآسیایی حضور نداشت.

گلبال

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا