هانگژو ۲۰۲۲؛ خانجانی و غریبی دست خالی ماندند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزسوارکاری

هانگژو ۲۰۲۲؛ خانجانی و غریبی دست خالی ماندند

در فینال پرش با اسب بازی های آسیایی هانگژو دو نماینده کشورمان دست خالی ماندند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مسابقات انفرادی پرش با اسب از صبح امروز به وقت چین در پیست سوارکاری شهر تانگلو آغاز شد.

در مسابقات امروز سه نماینده ایران شامل نغمه خانجانی، امید غریبی و مسعود مکاری‌نژاد در دور اول مرحله نهایی انفرادی شرکت کردند که در پایان، خانجانی و غریبی راهی مرحله فینال شدند.
غریبی در استارت‌لیست فینال، نخستین سوارکار بود و امتیاز قابل توجهی به دست نیاورد و از راهیابی به جمع نفرات برتر بازماند.
خانجانی هم که پیش‌تر بدون خطا مسیر را طی کرده و راهی فینال شده بود، به‌رغم پرش‌های خوب و زمان قابل توجه در فینال، نتوانست در رقابت با سوارکاران قوی کشورهای عربی از جمله عربستان و امارات، به رتبه‌ای بهتر از سیزدهم دست پیدا کند.
هر سه نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات سوارکاری بازی‌های آسیایی هانگژو دیروز با کسب امتیاز لازم به مسابقات فینال صعود کرده بودند. در مجموع ۲۵ سوارکار از کشورهای قدرتمند در این رشته، به فینال رسیده بودند.
در پایان مسابقات پرش با اسب بازی‌های آسیایی، سوارکار عربستانی اول شد. دو نماینده از امارات متحده عربی به ترتیب دوم و سوم شدند. نمایندگان تایلند و سوریه نیز در جایگاه‌های چهارم و پنجم ایستادند.
نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا