​غفور کارگری: برای همسان سازی پاداش ورزشکاران پارآسیایی با آسیایی به رییس جمهوری نامه نوشتم/ همه موظف هستند آرامش کاروان را حفظ کنند/ دو هفته طلایی را در پیش داریم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزانجمن های ورزشی

​غفور کارگری: برای همسان سازی پاداش ورزشکاران پارآسیایی با آسیایی به رییس جمهوری نامه نوشتم/ همه موظف هستند آرامش کاروان را حفظ کنند/ دو هفته طلایی را در پیش داریم

غفور کارگری با اشاره به گلایه قهرمانان پارالمپیک از میزان پاداش گفت: در قدم اول میزان پاداش ورزشکاران انفرادی و تیمی را برابر کردیم. در رابطه با همسان سازی پاداش ورزشکاران پاراآسیایی با ورزشکاران آسیایی، روز چهارشنبه نامه‌ای برای رییس جمهور محترم ارسال کردم و با نمایندگان مجلس نیز صحبت کرده‌ام. به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم و امیدواریم این مسئله رفع شود.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک؛ دکتر غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو گفت:  باید از زحمات ماه‌های اخیر فدراسیون‌ها، سرمربیان، مربیان، بخش‌های پزشکی و پشتیبانی و بخش مهم فرهنگی و البته ورزشکاران‌مان که طی این مدت با مشکلات زیاد و دور از خانواده تمرین کردند و آماده حضور در پاراآسیایی شدند، قدردانی کنم. همچنین از فدراسیون جانبازان و توان یابان که میزبان این مراسم شدند، نیز سپاسگزارم.

کارگری با اشاره به اینکه کاروان ایران به نام شهید الداغی مزین شده، گفت: در این مراسم چند میهمان ویژه داریم. خانواده محترم شهید به ویژه مادر بزرگوار ایشان در این مجلس حضور دارند که برای ما بسیار مبارک است. حضور این مادر برای همه ما قوت قلب است و ایمان و اعتقادمان را  برای موفقیت مضاعف می‌کند. چرا که ایمان دارم دعای شهید و مادر بزرگوارشان بدرقه راه کاروان ایران است.

5

کارگری گفت: این روزها با یک اتفاق بسیار مهم و خارق‌العاده ای در دنیا مواجه هستیم. مردم مبارز و آزادی‌خواه فلسطین به پا خواستند و مقابل رژیم اشغالگر قدس ایستادند. شما جوان هستید و جوانان ما باید نسبت به موضوعات روز دنیا بصیرت داشته باشند. اگر مهمترین اتفاق قرن گذشته میلادی، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره)بود، مهمترین اتفاق قرن جاری، نیز همین اقدام فلسطینی ها است.

رییس کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به اقداماتی که در پنج سال اخیر برای آماده‌سازی کاروان ایران انجام شده، ادامه داد: پنج سال از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا می‌گذرد و در این مدت تلاش زیادی شده تا کاروان خوبی آماده حضور در بازی های هانگژو شود. به ویژه در دو سال گذشته، برنامه‌ریزی خاصی صورت گرفت.میانگین اردوهای تیم‌های ملی ما ۱۷-۱۸ اردو است. حتی تیم‌هایی داریم که بیش از ۲۱ اردو داشتند. شما خیلی سختی کشیدید. هم اکنون هنگام چیدن میوه‌های درخت زحمات پنج ساله است. حدود دو هفته تا ۲۰ روز، زمان طلایی داریم. هر چقدر به مسابقات نزدیک می‌شویم باید تمام تمرکزمان روی موفقیت باشد.
من با تک تک شما در اردوها صحبت کردم و نظرات شما را شنیدم. از اکثر اردوها که برگشتم، حرفهای تاثیر گذار شما و مواردی که مطرح کردید را پیگیری کردم. هر چیزی که به ذهن مان رسیده را سعی کردیم اجرا کنیم. در حال حاضر زمانی است که همه ما باید متحد، منسجم، همدل و مهربان نسبت به همدیگر، دست در دست یکدیگر  برای موفقیت کاروان تلاش کنیم.
وی افزود: مشکلات را مطرح کردید و از ضعیف بودن تغذیه و مکمل‌ها گفتید. پیگیری کردیم و مشکلات اینچنینی حل شد. در  برخی رشته‌ها از کمبود تجهیزات گفتید که سعی کردیم این مشکلات رفع شود. اینها را می‌گویم تا بدانید بازدیدهای ما نمادین نبوده و در بهبود کار تاثیر گذاشته است.

غفور کارگری با اشاره به گلایه قهرمانان پارالمپیک از میزان پاداش گفت: در قدم اول میزان پاداش ورزشکاران انفرادی و تیمی را برابر کردیم. در رابطه با همسان سازی پاداش ورزشکاران پاراآسیایی با ورزشکاران آسیایی، روز چهارشنبه نامه‌ای برای رییس جمهور محترم ارسال کردم و با نمایندگان مجلس نیز صحبت کرده‌ام. به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم و امیدواریم این مسئله رفع شود.

رییس کمیته ملی پارالمپیک با بیان اینکه حالا نوبت همت شماست، گفت: الان زمانی است که همه باید با دوری از حاشیه به صورت منسجم روی نتیجه‌گیری تمرکز کنیم. دیروز در جمع بچه‌های فوتبال نابینایان گفتم، بیش از سی سال است که در ورزش پارالمپیک حضور دارم و بر اساس تجربه می‌گویم اولین کاری که برای نتیجه‌گیری تیم‌مان باید انجام دهیم، تمرکز است. در این روزهای پیش رو تمام فکر و ذکر بچه‌ها باید معطوف مسابقات باشد. باید قدرت درونی و روحی در حدی داشته باشیم که مشکلات شخصی درگیرمان نکند و حتی من مسوول نیز در این مدت باید مراقب این موضوع باشم. مورد دیگری که باید به آن توجه کنیم، حفظ آرامش است. تک تک اعضای کاروان موظف هستند، آرامش کاروان را حفظ کنند؛ از من مسوول گرفته تا سرمربی، مربی و ورزشکاران.

وی با بیان اینکه کاروان‌های پارالمپیک همواره الگو بوده‌اند، تاکید کرد: مطمئن هستم، این دوره هم همین اتفاق می‌افتد.

 

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا