نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری: در انتظار پدیده فوق سنگین زنان باشید - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری: در انتظار پدیده فوق سنگین زنان باشید

نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در دسته فوق سنگین خلا داشتیم که با اضافه شدن یک وزنه‌بردار با انگیزه و مصمم این خلا پر خواهد شد. منتظر پدیده وزنه‌برداری زنان ایران در این دسته باشید.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از ایرنا، «مریم منظمی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برای تیم جوانان و نوجوانان اردویی را با حضور هشت وزنه‌بردار برگزار کردیم که سه دختر از سیستان و بلوچستان و پنج وزنه‌بردار دیگر از استان‌های مختلف در این اردو حضور داشتند.

وی افزود: مشاور فنی وزنه‌برداری زنان از پیشرفت دختران در اردو راضی بود. تمرینات و رکوردگیری آنان در روز آخر نسبتا رضایت بخش بود. همچنین استان سیستان و بلوچستان حق میزبانی این اردو را به خوب رعایت کرد. حتی مربی آنان به عنوان یک کارورز در اردوی تیم جوانان حضور داشت تا برنامه‌نویسی و علم تمرین را در وزنه‌برداری مشاهده کند و این اردو فرصت خوبی برای این استان بود.

نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: هفته اول با سفر به استان در محل تمرین و اسکان ملی‌پوشان حاضر شدم و هفته دوم نیز «علی مرادی» رییس فدراسیون به اتفاق هیات همراه از محل تمرین آنان بازدید کرد و از نحوه برگزاری اردو رضایت کامل داشت. این موضوع نشان می‌دهد که فعالیت زنان در حوزه فدراسیون کاملا روشن شده و اهمیت زیادی برای مسوولان این عرصه دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که شنیده‌ایم وزنه‌بردار فوق سنگین جدیدی عضو تیم ملی بزرگسالان خواهد شد، افزود: «فاطمه یوسفی» از استان فارس به تیم ملی بزرگسالان اضافه می‌شود و از نظر فیزیکی، قدی و بدنی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد. وی با انگیزه و مصمم وزنه می‌زند، اما نیاز به تمرین دارد. در دسته فوق سنگین خلا داشتیم و اکنون با آمدن وی این خلا پر شد.

منظمی ادامه داد: اردوی بعدی وزنه‌برداری زنان یک‌ماهه است و در تهران با ترکیب تیم بزرگسالان و جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در عربستان و قهرمانی آسیا برگزار می‌شود. این مسابقات سال آینده برپا خواهد شد و تاریخ دقیق این رقابت‌ها هنوز مشخص نیست. تا آن زمان هم ۲ اردو برگزار می‌کنیم و برپایی اردوهای بیشتر بستگی به تاریخ مسابقات دارد.

وی اضافه کرد: انتظار دارم تا دختران بهترین عملکرد را در این مسابقات نشان دهند. از اردوهای برگزار شده بازخورد خوبی گرفتیم و در این رقابت‌ها شاهد رکوردهای خوبی خواهیم بود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا