ایران 3 _ روسها 5 ، تماشاچی صفر ، رسانه هم صفر - خبر ورزش زنان | وسنا
توپ و تورفوتسالمهمتر از خبر

ایران 3 _ روسها 5 ، تماشاچی صفر ، رسانه هم صفر

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا)، دومین بازی دوستانه تیم های ملی ایران و روسیه که در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب انجام گرفت با نتیجه 5 بر 3 با برد تیم روسیه به پایان رسید.

این بازی دوستانه  هر سال یکبار در ایران بصورت دو  مسابقه در دو روز انجام می گیرد ، این تنها بازی دوستانه ای است که تیم ملی فوتسال ایران انجام می دهد و از آن بهره مند است. روسها بعد از این بازی خود را آماده مسابقات دوستانه بعدی با سایر کشورها می کنند و بچه های تیم ملی خود را برای بازی های لیگ آماده می سازند، لازم به ذکر است که روسها عنوان نایب قهرمانی جهان را دارند و تیم ملی فوتسال ایران توانسته برای اولین بار عنوان قهرمانی آسیا را در دور قبل به دست آورد.

گفتنی است در این بازی ها از حضور تماشاچی در سالن جلوگیری شد و از حضور رسانه ها ی داخلی نیز ممانعت به عمل آمد. در حالیکه تیم رسانه ای روسها برای پوشش این اخبار به صورت آن لاین در داخل سالن مسابقات مستقر بود.

از کارزیبای فدراسیون حضور تیم فوتبال زیر چهارده سال دختران در داخل سالن مسابقات بود تا هم سالن با تشویق تیم توسط این دختر بچه ها شکلی بهتر داشته باشد و هم آنها با دیدن یک مسابقه دوستانه فرصت تفریح بیشتر و شاید تجربه ای خوب در زمینه ورزشی از حیث تماشاچی بدست آورند.

به گزارش خبر ورزش زنان در پایان بچه های تیم ملی سوار بر اتوبوسی مزین به نقش و نگار های نمادین از پرچم و ببر ایران شدند و محل مسابقات را با ناراحتی از باختی که داشتند ترک کردند بطوری که گلر تیم با گریه سوار اتوبوس شد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا