نخستین فستیوال طرفداران فیفا در جام جهانی زنان استرالیا - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورفوتبال

نخستین فستیوال طرفداران فیفا در جام جهانی زنان استرالیا

نه شهر در جام جهانی زنان 2023 مقصد هواداران فیفا در موسیقی، غذا و فرهنگ بومی خواهند بود

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا)، فیفا با برنامه جدیدی تحت عنوان فستیوال طرفداران فیفا قصد دارد در نه شهر میزبان جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزلند برنامه ای فراتر از فوتبال را برای هوادارانش ایجاد کند. در این برنامه برای طرفداران خود مقصدی پر هیاهو برای لذت بردن از بهترین امکانات در فوتبال مانند موسیقی، سرگرمی، آشنایی با فرهنگ بومی، غذا و بازیهای مختلف ایجاد خواهد کرد.

این نخستین بار است که فستیوال طرفداران فیفا در جریان جام جهانی زنان برگزار میشود.

حضور در این فستیوال ها برای تمام گروههای سنی رایگان خواهد بود. مقصدی پرهیاهو تا همگان در این بازیها با بهترین تجربه ها در زمینه های فوتبال، موسیقی، سرگرمی، فرهنگ بومی و غذا را گردهم جشن بگیرند.

همچنین طرفداران می توانند از مسابقات جام جهانی زنان فیفا 2023 بر روی صفحه های نمایش در هر مکان لذت ببرند.

فاطمه سامورا دبیرکل فیفا گفت: چه طرفدار مشتاق فوتبال باشید، چه یک تازه وارد فستیوال هواداران فیفا فضای سرگرمی هیجان انگیزی را فراهم می کند تا مردم را فراتر از فوتبال گردهم بیاورد.

ماموریت ما این است که فوتبال را واقعاً بصورت جهانی، در دسترس و فراگیر کنیم تا این رویدادهای هیجان انگیز فرصتی را برای تجربه فوتبال به روش های جدید در محیط سرگرم کننده فستیوال فراهم کند. قرار است در هر شهر میزبان یک فستیوال هواداران فیفا در زمان های مختلف در طول مسابقات (20 جولای تا 20 آگوست 2023) برگزار گردد. برای ارائه بهترین تجربه ممکن به بازدیدکنندگان، رویدادها در هر مکان بر اساس آب و هوای محلی، روز مسابقه و زمان شروع مسابقه تنظیم خواهند شد.

مترجم: رهام نیک مرام

منبع: سایت رسمی فیفا

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا