هنوز ملی پوشان بسکتبالیست مشخص نیستند - خبر ورزش زنان | وسنا
بسکتبالتوپ و تورمهمتر از خبر

هنوز ملی پوشان بسکتبالیست مشخص نیستند

فاطمه کرم زاده نایب رییس بانوان درباره چگونگی وضعیت انتخابی و اعزام تیم ملی بسکتبال 3 نفره زنان و تیم ملی نوجوانان برای اولین بار به بازیهای آسیایی داخل سالن ترکمنستان 2017 و آسیایی هند  به خبر ورزش زنان (وسنا) گفت: بچه ها در حال آمادگی هستند تا اولین مسابقه رسمی شان را در بازیهای داخل سالن ترکمنستان در شهریور ماه را برگزار کنند از طرفی تیم ملی نوجوانان هم که موافقت شده از طرف فیبا در مهرماه به رقابتهای آسیایی در هند بروند در حال آماده شدن هستند.

کرم زاده در باره مربیگری تیم های ملی افزود : مربیگری تیم نوجوانان ما را در حال حاضر خانمها دارستانی و عباسی به عهده دارند که هر دو تجربیات تربیت بازیکن در این رده سنی را دارند، در رده بزرگسالان هم خانم هادوی، خانم ملکیان و خانم حسن نایبی هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که تیم ملی اعزامی به مسابقات داخل سالن آسیا را چه کسی سرپرستی خواهد کرد گفت: در این رقابتها خانم حسن نایبی اولین تیم ملی اعزامی به رقابتهای رسمی بین المللی  را همراهی خواهد کرد.

کرمزاده همچنین در جواب این سئوال که چه افرادی در ترکیب اولین تیم ملی بسکتبال ایران به این رقابتها اعزام خواهند شد گفت: اسمها را الان نمی توانم بگویم برای اینکه حدود 20 نفر در اردوی تیم نوجوانان هستند و 17 نفر هم در اردو بزرگسالان و شما اگر تمام این اسامی را خواستید ما تو سایت فدراسیون گذاشتیم و قرار است از اول تا سوم اردو بگذاریم که در این اردو بچه هایی که قرار است انتخاب بشوند انتخاب شوند و تا مسابقات دو تا سه اردوی دیگر برای تیم خواهیم گذاشت.

بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد  2017 از 26 شهریور تا 5 مهرماه 1396 در شهر عشق آباد ترکمنحسن نایبی ستان در 21 رشته ورزشی انجام خواهد شد.

لازم به توضیح است با مراجعه به سایت فدراسیون بسکتبال خبری در خصوص لیست اسامی اردو نشینان تیم ملی بسکتبال زنان دیده نشد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا