گلف در قسمت بانوان روندی صعودی داشته است - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

گلف در قسمت بانوان روندی صعودی داشته است

به گزارش خبر ورزش زنان و به نقل از ایسکانیوز ، دکتر نفیسه علی قاضی نایب رئیس بانوان فدراسیون گلف در خصوص مسابقات قهرمانی بانوان عنوان کرد: این دوره مسابقات که به عنوان جام توسعه اخلاق اسلامی است برگزار می شود؛ ما امید داریم فرهنگ و اخلاق اسلامی در بانوان مسلمان نهادینه شود و بانوان ما به عنوان سنبل و نماد یک بانوی مسلمان ایرانی در عرصه ورزش قرار داشته باشند. این مسابقات در دوره سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال برگزار می‌شود. 15 استان در قالب‌های تیمی و انفرادی به ما اعلام آمادگی کردند که طبق برآورد ما بیش از 100 ورزشکار در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این دوره افزایش تعداد ورزشکاران و همچنین تعداد استان‌های شرکت کننده را نسبت به سال گذشته داریم که این افزایش نشان می‌دهد علاقه‌مندی و فعالیت استان های ما در حوزه گلف در قسمت بانوان روندی صعودی داشته است. ما امیدواریم خصوصا در رده زیر 18 سال با این مسابقات استعدادیابی خوبی داشته باشیم و استعدادهای جدید را شناسایی کنیم و با برنامه ریزی آن ها را پرورش دهیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون گلف افزود: مسابقات قهرمانی کشور، مهمترین مسابقه و رویداد داخلی است که علاوه بر بحث قهرمانی کشور، در واقع بدنه تیم ملی کشورمان را هم می سازد. ما بر آن هستیم بعد از پایان مسابقات نفرات برتر را انتخاب کنیم و آن‌ها را برای اعزام‌های آتی و برون مرزی آماده سازی کنیم. با توجه به اینکه رشته گلف المپیک شده و در حوزه المپیک فعالیت می‌کند ما دنبال این هستیم سطح فنی بازیکنان را کم کم ارتقاء بدهیم.

دکتر علی قاضی بیان کرد: فعالیتی که پافشاری و تلاش زیادی در آن داربم، ارزان‌سازی و همگانی کردن این رشته‌ ورزشی است. یعنی به لحاظ فیزیکی و فرهنگ زمینه خوبی است که بانوان در ورزشگاه‌ها حاضر شوند و مسابقات را از نزدیک ببینند. زمین‌های گلف هم باید در سراسر کشور گسترش پیدا کند. هم اکنون هیات‌های استان همکاری خوبی با مدارس دارند. قرار شد ست‌های مخصوص بانوان در اختیارشان قرار گیرد. در این دوره از مسابقات هیات‌ها هزینه بازیکنان را پرداخت می‌کنند و شرکت کنندگان رایگان راهی این دوره خواهند شد. ما سعی کردیم خدمات و کیفیتمان در شان ورزشکارانمان باشد که از شهرستان به تهران می‌آیند ما شرمنده‌شان نشویم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا