ادامه دور سوم نشست های تخصصی با کادر فنی تیم های ملی دواطلب اعزام به هانگژو - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزانجمن های ورزشیعمومیلیگ ها

ادامه دور سوم نشست های تخصصی با کادر فنی تیم های ملی دواطلب اعزام به هانگژو

دور سوم نشست های تخصصی با تیم های ملی داوطلب اعزام به بازیهای آسیایی هانگژبا حضور مسئولان کمیته ملی المپیک،مرکز نظارت برتیم  های ملی و آکادمی و مسئولان و مربیان رشته های مختلف در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در نشست مسئولان مرکز نظارت با بوکس حسین نهرودی سرمربی تیم ملی وسید ابراهیم موسوی مدیر تیم های ملی این فدراسیون حضور داشتند که درخصوص نتایج کسب شده تیم ملی در تاشکند و وضعیت آمادگی این ملی پوشان برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو به بحث و بررسی پرداختند.
بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی در این نشست گفت: ما به رشته بوکس بعنوان یک رشته مدال آور در هانگژو نگاه می کنیم، اما نتایج کسب شده توسط ملی پوشان در تاشکند ما را نگران کرد و انتظار داریم تا با آسیب شناسی این نتایج و رفع ضعف های موجود، شاهد روند رو به رشد و امیدوارکننده در تیم ملی باشیم.
در ادامه نهرودی توضیحاتی درخصوص شرایط سخت مسابقات تاشکند به لحاظ تقسیم مدال ها و ضعف داوری و همچنین مشکلات بوکسورهای ملی پوش مطرح و اظهار امیدواری کرد که درصورت اجرای برنامه های پیش بینی شده برای تیم ملی بوکس و رفع نواقص،رسیدن به سکوهای هانگژو دور از دسترس نخواهد بود.
همچنین چراغی نماینده مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک ضمن بررسی نتایج تست آمادگی جسمانی تیم ملی بوکس پیشنهاداتی را برای رسیدن این تیم به شرایط ایده آل آمادگی جسمانی قبل ازآغاز بازی های آسیایی هانگژو بیان کرد.
در ادامه نشست تیم ملی وزنه برداری پیرامون کسب سهمیه المپیک و حضوری موفق در بازی های آسیایی هانگژو با حضور کوروش باقری و وحید ربیعی برگزار شد.
در ابتدا نشست تابع از مرکز نظارت بر تیم های ملی گفت:کمیته ملی المپیک بسیار امیدوار است که در کنار موفقیت های تیم ملی وزنه برداری آقایان، شاهد کسب نتایج ارزشمند در بخش بانوان  نیز باشد و تا آغاز بازی های آسیایی هانگژو شرایط برای موفقیت های تیم ملی زنان نیز فراهم شود.
کوروش باقری ضمن تشکر از نگاه ویژه مسئولان ورزش کشور به وزنه برداری بانوان و افزایش انگیزه آنها به بررسی شرایط رکوردهای بانوان پرداخت و گفت: با افزایش رکوردها تا قبل از آغاز بازی ها می توانیم به کسب نتایج قابل قبول امیدوار باشیم اما در پایان خرداد رکوردگیری نهایی برگزار می شود و با قاطعیت بیشتری در خصوص شرایط ملی پوشان اظهار نظر خواهیم کرد.
باقری در ادامه درباره کسب سهمیه المپیک وزنه برداری گفت: برای کسب سهمیه المپیک تیم ملی باید حداقل در پنج رویداد رسمی از جمله مسابقات جهانی ریاض و تایلند شرکت کند؛ اما باتوجه به نزدیک بودن زمان بازی های آسیایی با مسابقات کسب سهمیه المپیک اکثر تیم های آسیایی با دو تیم در این رویداد ها حاضر می شوند که متاسفانه ما این شرایط را نداریم و همین امر کار ما را دشوار می کند.
ربیعی با تاکید بر اینکه پیش بینی نتایج  وزنه برداران کشورمان در هانگژو بسیار سخت است به بررسی عملکرد ملی پوشان در رقابت های مختلف پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا در بازی های آسیایی پیش رو در اوزان 81، 96، 109بعلاوه 109 نتایج درخشانی کسب کنیم.
چراغی نماینده مرکز سنجش نیز در این نشست به چگونگی و بررسی تست های آمادگی جسمانی وزنه برداران کشورمان پرداخت و ابراز آمادگی کرد تا با همراهی فدراسیون این تست ها را در بالاترین سطح استاندارد انجام خواهند داد.
 در نشست بعدی با حضور اقبال افلاکی نماینده فدراسیون کونوردی و صعودهای ورزشی برگزار شد.
در این نشست افلاکی ضمن بررسی دلایل ناکامی سنگنوردان کشورمان در رقابت های اندونزی از آمادگی قابل قبول سنگنوردان در شرایط فعلی خبر داد و  افزود: شانس ما در بازی های آسیایی هانگژو در بخش تیمی رشته سنگنوردی به مراتب بیشتر از بخش انفرادی است و در صورت حضور در دیدارهای تدارکاتی می توانیم به کسب سکوهای برتر بازی های هانگژو امیدوار باشیم.
وی در ادامه ضمن تاکید بر کافی نبودن تجهیزات و نیاز به خرید برخی دستگاه ها از فرانسه و ایتالیا گفت: در رشته سنگنوردی ملی پوشان با تجربه ای داریم که در صورت برطرف شدن کمبودها به کسب سهمیه المپیک نیز نیم نگاهی داریم و در بخش سرعت و کمباین نیز در هانگژو حرفهای زیادی برای گفتن داریم.
در نشست های تخصصی  فوق بیرانوند، تابع، فتاحیان، عبدالهی، موسوی و چراغی از کمیته ملی المپیک حضور داشتند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا