اردوی تیم ملی والیبال زنان در تایلند / سلامت: تیم ملی روند رو به رشدی دارد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزعمومیلیگ هاوالیبالوالیبال

اردوی تیم ملی والیبال زنان در تایلند / سلامت: تیم ملی روند رو به رشدی دارد

قطر پاسور تیم ملی والیبال زنان در مورد اردوی این تیم در تایلند گفت: روند رو به رشدی داریم و امیدوارم به آمادگی مدنظر برای مسابقات اندونزی برسیم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از ایسنا، دومین دوره مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا از ۲۸ خرداد تا چهار تیر با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اندونزی در شهر گریسک برگزار می‌شود و تیم ملی که نخستین حضور خود را این مسابقات تجربه می‌کند، با هنگ‌کنگ و چین‌تایپه همگروه است و تیم ایران با برپایی اردوی آماده‌سازی در بانکوک خود را برای حضور در این مسابقات می‌کند.

تیم ایران برای حضور در این مسابقات اردویی تدارکاتی در تایلند برگزار کرده است و تمرینات آماده‌سازی خود را در بانکوک دنبال می‌کند.

سلامت: تیم ملی روند روبه رشدی دارد

آیتک سلامت، قطر پاسور تیم ملی درباره اردوی تایلند گفت: این اردو کیفیت خوبی دارد و همه چیز فراهم است. از نظر رفاهی و اسکان شرایط خوبی داریم و به صورت مرتب با برنامه‌ریزی کادر فنی تمرینات را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: سه روز است که تمریناتمان را در تایلند شروع کردیم و روند رو به رشدی داریم. امیدوارم به آمادگی مدنظر برای مسابقات اندونزی برسیم.

سلامت با بیان اینکه شرایط آب و هوایی تایلند با ایران متفاوت است، تصریح کرد: آب و هوای این کشور به اندونزی نزدیک است و این به موضوع به تیم ایران در جریان مسابقات کمک می‌کند. البته هماهنگی هم کمی سخت است اما با تمرین به هماهنگی لازم می‌رسیم.

قطر پاسور تیم ملی درباره دیدار دوستانه با تایلند گفت: بازی اول را به این تیم واگذار کردیم اما امیدوارم در دیدار فردا برنده شویم. در جلسه آنالیز امروز ، شناخت نسبتا خوبی از این تیم پیدا کردیم و تمرینات را هم با توجه به آنالیز انجام دادیم.

شیرتری: در تایلند خود را محک می‌زنیم

نگین شیرتری، پاسور تیم ملی والیبال زنان در مورد تمرینات این تیم در تایلند گفت: تقریبا چهار روز است که برای بازی تدارکاتی به تایلند آمده‌ایم تا خود را محک بزنیم و برای مسابقات چلنجر کاپ آماده شویم. روز گذشته دیداری دوستانه با تایلند انجام دادیم که به نسبت شرایط خوبی داشتیم، اما رفته رفته بهتر می‌شویم.

نگین شیرتری با اشاره به دومین دیدار تدارکاتی با جوانان تایلند که فردا برگزار می‌شود، گفت: کادر فنی نکاتی فنی لازم را به بازیکنان گفته‌اند و سعی می‌کنیم در بازی فردا انجام دهیم. از آنجایی که اندونزی و چلنجرکاپ آسیا بازی‌های مهمی پیش رو داریم، دیدارهای تدارکاتی خیلی به تیم کمک می‌کند تا روند روبه رشد خود را حفظ کند تا در چلنجر کاپ عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

پاسور تیم ملی در مورد شرایط آمادگی خود گفت: مصدومیت جزیی داشتم و دو هفته‌ای در خدمت تیم نبودم اما کنار سایر بچه‌ها تمرین ‌کردم. خوشبختانه اکنون شرایط خوبی دارم و هر چه جلو می‌رویم، بهتر می‌شوم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا